PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Hollolaan rakennustarvike kierrätyskeskuksen avajaiset  (Luettu 8538 kertaa)

cpukamu

  • Vieras
Hollolaan rakennustarvike kierrätyskeskuksen avajaiset
« : Toukokuu 23, 2008, 00:25:30 ap »
24.5-08 osoitteessa Murskekatu 1:ssä avajaiset, luvattu on kestittää paikanpäälle saapuneita kakkukahveilla.
Olisi kiva saada YouTube videoita tuosta tilaisuudesta sekä haastatteluja.

jontre

  • Member
  • *
  • Viestejä: 32
  • Karma: +0/-0
Vs: Hollolaan rakennustarvike kierrätyskeskuksen avajaiset
« Vastaus #1 : Heinäkuu 01, 2008, 17:40:02 ip »
hmm. minun mielipiteeni paikasta. perperistä koko mesta. tämä minun mielipiteeni jos joku tykkää hyvä homma. Itse tykkään enempi patinan kaltaisista paikoiista joissa tavarat hyvässä järjestyksessä eikä sikinsokin rytökasoissa. >:(

cpukamu

  • Vieras
Vs: Hollolaan rakennustarvike kierrätyskeskuksen avajaiset
« Vastaus #2 : Heinäkuu 03, 2008, 16:08:10 ip »
 Niin tavaraa on niin monenlaista ettei yksi kierrätysmyymälä voikkaan haalia kaikkea yhden katon alle,
vaan tarvitaan erikoistuneempia kierrätys yrittäjiä.

 Tässä on vierailuni Tampereen rakennustorilla jossa hinnat mielestäni olivat liian korkeita,
muunmuassa keittiökomeroiden ovista hintapyynnöt olivat 15 euron tietämissä ja ylikin joka mielestäni
on aivan liian paljon. Varsinkin kun ajattelee että hyvin todennäköisesti tuokin tavara muuten
olisi kärrätty silppuriin taikka kaatopaikalle.

jarski80_

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 664
  • Karma: +0/-0
Vs: Hollolaan rakennustarvike kierrätyskeskuksen avajaiset
« Vastaus #3 : Heinäkuu 03, 2008, 16:24:03 ip »
Niin tavaraa on niin monenlaista ettei yksi kierrätysmyymälä voikkaan haalia kaikkea yhden katon alle,
vaan tarvitaan erikoistuneempia kierrätys yrittäjiä.

 Tässä on vierailuni Tampereen rakennustorilla jossa hinnat mielestäni olivat liian korkeita,
muunmuassa keittiökomeroiden ovista hintapyynnöt olivat 15 euron tietämissä ja ylikin joka mielestäni
on aivan liian paljon. Varsinkin kun ajattelee että hyvin todennäköisesti tuokin tavara muuten
olisi kärrätty silppuriin taikka kaatopaikalle.

tässähän se rakennustori on lähellä, joskus olen käyny siellä kerran siinähän se sitten oli.