PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasi vaihtanut nimeään?  (Luettu 29787 kertaa)

Warhu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 202
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasi vaihtanut nimeään?
« Vastaus #35 : Helmikuu 11, 2011, 20:35:54 ip »
Itse eri foorumeita seuranneena ja lukeneena voin todeta, että tuohon kysymykseen ei ole koskaan saatu vastausta.

Edes murot eivät saaneet vastausta. ;D

Näin minäkin tulkitsin että taitaa panula puhua omiaan. Olisihan siitä nyt huudeltu pitkäänkin juuri em. piireissä

Jopa minä, sikalanomistajan vähälahjainen poika keskeltä metsää, tiedän Pasin vanhan nimen. Että ottakaa selvää. :P

Jari Siikonen. Nimeä itsessään en ole koskaan ihmetellyt, kysellyt, saati vaatinut julkistettavaksi, koska se, kuten useasti todettua, on pasin sivuilla, minä kysyin  MIKSI Pasi vaihtoi nimensä, MIKSI. Tähän ei ole koskaan tarjottu missään minkäänlaista selvitystä, ja juuri siksi, yhtään painostamatta, pahaa tarkoittamatta, haluaisin tietää edes osan niistä SYISTÄ miksi Pasi vaihtoi sekä etu-ja sukunimensä. Jos ei halua kertoa, ymmärrän. Tuollaista kysymysten esittäjien panettelua en. Se on nimenomaan Pasin oma asia, ei kenenkään muun.

atpanula

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1561
  • Karma: +0/-0
    • Omat sivut
Vs: Pasi vaihtanut nimeään?
« Vastaus #36 : Helmikuu 11, 2011, 20:46:39 ip »
No jos sitä syytä ei ole sinulle tähän menessä haluttu kertoa, niin siihen on syynsä. Tyydy muro siihen  ;)

Warhu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 202
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasi vaihtanut nimeään?
« Vastaus #37 : Helmikuu 11, 2011, 20:55:04 ip »
No jos sitä syytä ei ole sinulle tähän menessä haluttu kertoa, niin siihen on syynsä. Tyydy muro siihen  ;)

Mikäli viittaat MuroBBS:ään, kyseisellä sivulla en ole edes koskaan käynyt. Tietoni koko sivustosta perustuu yhteen Muroradion tekemään haastatteluun kansanedustajaehdokas Jussi Halla-ahosta, jonka mielenkiinnosta häntä kohtaan kuuntelin. Ainoastaan Pasin videot ovat antaneet muuta kuvaa koko lafkasta. Mistäs muuten päättelit, että olen "muro"? Siitä, miten kirjoitan? Siitä, että en ole koskaan elänyt toimeentulotuella saati ollut työtön lukuunottamatta kesää 1987, jolloin lopettelin opintoja? Olet varmaankin oikeassa siinä, etten saa tietooni Pasin nimenmuutoksen taustoja, mutta ainakin yritin, enkä mielestäni ketään tällä tiedonhakuyrityksellä loukannut. Jos näin tein, pahoittelen. Haluaisin siksi vielä loppukaneettina kysyä, kuinka kauan sinä Antti olet elänyt valtion tuella,  ja miksi suhtauduit noin nuivasti minun tätä edeltävään postaukseen. Tuttuun tyyliin voit jättää vastaamatta. :P

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasi vaihtanut nimeään?
« Vastaus #38 : Elokuu 26, 2013, 02:02:39 ap »
tämähän oli kovin mukava ketju lueskella taas läpi  ;D
hauduttamalla syntyy parempaa joten antaa tämänkin jutun vielä hieman hautua
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

mr034

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 82
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasi vaihtanut nimeään?
« Vastaus #39 : Elokuu 26, 2013, 17:01:40 ip »
Putkahtaisikohan tähän kysymykseen joskus virallinen vastaus sieltä aromipesästä  ;D
Haudutettava aines voi jäähtyä täysin jos se hautuu liian kauan, tämäkin viesti menee jo vähän mikrossa uudelleen lämmittämisen puolelle.

Videomuodossa tuon voisi mieluusti joskus katsellakin jos sellainen tuotos syntyy.
Tiesitkö että säästösi voidaan varastaa tililtäsi valtion toimesta "EU:n pelastamiseksi" (=pankkiirien ja eliitin tukemiseksi)? Yle Uutiset
Bitcoineja valtio ei varasta Bittiraha.fi Bittimania.fi