PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasi vaihtanut nimeään?  (Luettu 29209 kertaa)

lammassaari

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 779
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasi vaihtanut nimeään?
« Vastaus #28 : Helmikuu 10, 2011, 16:22:55 ip »
Aika hyvin muuten kun yhdestä henkilöstä löytyy toista sataa sivua pitkä keskusteluketju ylipäätään mistä tahansa foorumilta.

Aika hyvä saavutus myös sekin, että oikein sääntöihin pitänyt laittaa, että keskustelu tietystä henkilöstä kielletty. Kuka pystyy samaan 8)

Minusta oli antoisaa seurata sitä ketjua, kunnes ylläpito laittoi lukkoon.  Mutta keskustelu erilaisista aiheista kuitenkin ilokseni jatkuu

jollain tapaa edelleen, tosin vanhoihin hyviin sivumääriin tuskin päästään. :'(
EU:n alueelta ostettavien tuotteiden hintaan ei lisätä veroja eikä tullimaksuja.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasi vaihtanut nimeään?
« Vastaus #29 : Helmikuu 10, 2011, 17:16:09 ip »
Joitain muroja tuntuu närästävän se että pidän radiota.
saan lahjoituksia(kamoja jotka ei kuitnekaan kelpaa muron lahjoitetaan osastolla kellekkään)
ja sossu maksaa asumisen ja elämisen.
ja lisäksi se että haen kamat roskiksesta närästää toisaalla kertoen ettei pistäisi roskis ruokaa suuhunsa.
elämä on.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasi vaihtanut nimeään?
« Vastaus #30 : Helmikuu 10, 2011, 19:59:17 ip »
Mää en kyllä ymmärrä että sun elämäs ja rahas ja tavarat voi jotakin muroja närästää..

Ku ei tolla rahalla mitä saat kuukaudessa, niin tosiaan juhlita.. Kait nee sitte haluis kans lahjotuksia ja syödä roskisruokaa ja olla aika tunnettu..
Nimimerkkien takaa on helppo vittuilla..

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Pasi vaihtanut nimeään?
« Vastaus #31 : Helmikuu 10, 2011, 20:21:55 ip »
Itse eri foorumeita seuranneena ja lukeneena voin todeta, että tuohon kysymykseen ei ole koskaan saatu vastausta.

Edes murot eivät saaneet vastausta. ;D

Näin minäkin tulkitsin että taitaa panula puhua omiaan. Olisihan siitä nyt huudeltu pitkäänkin juuri em. piireissä

Jopa minä, sikalanomistajan vähälahjainen poika keskeltä metsää, tiedän Pasin vanhan nimen. Että ottakaa selvää. :P

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasi vaihtanut nimeään?
« Vastaus #32 : Helmikuu 10, 2011, 20:28:12 ip »
Itse eri foorumeita seuranneena ja lukeneena voin todeta, että tuohon kysymykseen ei ole koskaan saatu vastausta.

Edes murot eivät saaneet vastausta. ;D

Näin minäkin tulkitsin että taitaa panula puhua omiaan. Olisihan siitä nyt huudeltu pitkäänkin juuri em. piireissä

Jopa minä, sikalanomistajan vähälahjainen poika keskeltä metsää, tiedän Pasin vanhan nimen. Että ottakaa selvää. :P

Eihän tuo koskaas ole edes ollut salaisuus.
Viitsii kotisivujani selailla niin sieltä selviää aika monta asiaa.....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Fullflavor

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2781
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasi vaihtanut nimeään?
« Vastaus #33 : Helmikuu 10, 2011, 20:32:44 ip »
Kun nää ''kyselijät'' ihan jaksais googlettaa, niin silläkin löytyy jo aika paljon tietoa jos niin kovin kiinnostaa..

LauriKelo

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 710
  • Karma: +0/-0
  • WTF?!?
    • Lärviläpyskä
Vs: Pasi vaihtanut nimeään?
« Vastaus #34 : Helmikuu 10, 2011, 21:55:22 ip »
Ja oikeasti...

Ketä kiinnostaa tai kenelle moinen asia edes kuuluu millään tavalla? En ymmärrä.

Jos nimi on vaihdettu, niin sitten on. Nykyinen nimi kuitenkin selkeästi esillä.

Tekee mieli vastata tähän samoin kuin minulle kerran vastattiin eräällä toisella foorumilla kun kyselin hieman hölmöjä...

GVI

(GoogletaVittuIte)

 ;D
Olen aina mieluummin onnellinen kuin oikeassa.