PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Mikael Jungner vastaa Kysymyksiin  (Luettu 3692 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Mikael Jungner vastaa Kysymyksiin
« : Helmikuu 07, 2015, 06:52:07 ap »
Sovin haastiksen Pasiradioon etukäteen 19.01.2015  noin klo 19.00 maissa että soitan Hänelle 21.15.
Tässä haastattelu SDP :n Kansanedustajalta

Tässä Mikael Jungner kertoo:

https://vimeo.com/118976990

Toivotaan että YLE tms esittelee nämä kysymykset uudestaan , Sillä mielestäni kansanedustajan olisi vastailtava kiperiinkin kysymyksiin.
Vai onko mahdollista, että Mikael Jungner on SDP :n kumileimasin eikä kansanedustaja.
Mielestäni ylimielistä ja lyhytkantoista toimintaa kansanedustajalta.
Vai onko tiedotusvälineet niin korruptoituneita että ei tälläisiä kysymyksia vain saa edustajilta kysellä saatika pistää kaiken kansan kuultavaksi?

Muokattu: korjattu kirjoitusvirhe.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 07, 2015, 07:31:31 ap kirjoittanut Viheraho »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

lammassaari

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 779
  • Karma: +0/-0
Vs: Mikael Jungner vastaa Kysymyksiin
« Vastaus #1 : Helmikuu 11, 2015, 23:28:22 ip »
Tuolla hepulla näyttää olevan hmm muuta puuhaa, perustarpeet ensin:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015021119181451_vi.shtml

 ;D
EU:n alueelta ostettavien tuotteiden hintaan ei lisätä veroja eikä tullimaksuja.

hessu8319

  • Vieras
Vs: Mikael Jungner vastaa Kysymyksiin
« Vastaus #2 : Huhtikuu 05, 2015, 00:09:34 ap »
tuota se nykyää on demari meininki muka työväen ja vähenpiosaiten asialla kyynistynyt koko paska puolue, minun valintani on PS vaikuttaa kaikista enemen ruotsalaiselta sosiaalidemo ratialta vuodelta 1970 mitä minä ihailen otettiin sisään maahan vai sellaisia mita tarvitaan mutta yksi asia yksilön vapaus tuota aattesta puuttuin liika kontrolli mitä vastustan iksilö saisi tehdä mitä huvittaa kunhan ei vahingoita inhimillisiä olentoja tai ei aiheuta ympäristölle pysyvää haittaa P.s. sori mun kirjoitusvirheistä mulla on sama häiriö kuin niilo22 mutta luki ja kirjoitushäiriö ei se häiriö tai vamma kenetäkään tyhmää tee tai voipi olla että minä olen vitun vampi mikä joutaa uuniin  ;)