PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Tanssimusikaali videotuotanto etsii vanhoja kuvaputki televisioita Uudellamaalla  (Luettu 16641 kertaa)

Pekkizz

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
Tietääkö kukaan mistä saisi vanhoja kuvaputki televisoita Uudenmaan aulueella?

Teemme Agan hylätyillä tehtailla musiikkivideota, jonka tavoite on päästä Loikka tanssielokuva festivaaleille esitykseen.

Tässä info paketti tuotannosta, työnimellä Loikkarit:
http://www.catchline.fi/blog/loikkarit/

Pekkizz

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Lainaksi voisi järjestyä mut omiani en myy
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Pekkizz

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
Siistiä, Pasi!

Missä päin sinulla olisi lainaan / vuokraan / vastapalveluspolitiikalla näitä telkkareita..

Meillä on kuvaukset 16.8 toukokuuta ja sitä ennen hyvissä ajoin haluaisin roudata telkkarit tuonne Agan tehtaille.

Minkä verran sinulla olisi näitä kuvaputkitelevisioita?


Pekka Varis

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
https://www.youtube.com/watch?v=eN8FbQ2PXlQ

https://www.youtube.com/watch?v=HASFoiqmcoQ

2 kaveria vähintään kantamaan kolmas kerros kohtuu kapee portaikko
kuvan saa melkein kaikkiin telkkoihin tarvii vaan järjestää modulaattorilla tv signaali ja virittää kanavat.
osassa telkoista varmasti on muistiparistot loppu joten kanavat  viritettävä joka kerta kun virrat laittaa päälle.
mutta kuvan saa todennäköisesti näkymään .
tuo vanhin 60 luvun telkka on sellainen mihin ei kuvaa tule.
Videoista selviää mitä tältä löytyy.
tuo modulaattori ja kuvan järjestäminen kyllä myöskin onnistuu pienillä toimenpiteillä.

jonkinlainen pienimuotoinen pimeä korvaus olisi kyllä tervetullut mutta ei välttämättä tarvita rahaa.
pitää miettiä...
mutta tälläset minulla olisi tarjoilla jos ei parempaa kukaan keksi.

Nastolassa olen.

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 03, 2014, 18:27:00 ip kirjoittanut Viheraho »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Pekkizz

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
!
« Vastaus #4 : Toukokuu 04, 2014, 19:42:13 ip »
Pasi, tarjontasi on mahtavaa!
Kiitos videoista :)

Me tullaan pakettiautolla hakemaan, kaksi miestä, ja pakataan huolella ettei hajoo ja tuodaan takas myös.
Myös se vanhin antiikkitelkkari mahtuu messiin, yks pitääkin olla ettei tule kuvaa.

Sitten se jako-homma, siihen voisin ostaa sinulta palveluiden vaihtokauppa vaikka ammattitaitoasi.
Eli voisi soittaa vaikka kahdelta videonauhurilta kuvaa niille telkaareille; kahta eri lähedettä. Rakennan sitten näistä kaikista telkkareista (+ 2 tai 3 jotka ostan huuto.netistä yms) sellaisen "kuvamuurin" jonka edessä sielä lastauslaiturilla nämä Tribeläiset (myös onnellisesti heidän heimoonsa loikanneet) tanssivat ja pyörittävät tulia. Eli nämä TV:t ovat samalla sen kohtauksen valot :)

Onnistuisiko sinun laitteilla siis kahden eri vhs nauhurin kuva lähteen ajaminen näille seitsemälle + mun kolmelle TV:lle, Pasi?

Löysin tänään kumppaniltani ohjaaja/kuvaajalta hienon vinkin mestasta josta vuokraan kamera kärryn, sen pehmeillä renkailla voi "ajaa" tuolla tehtaan ja officen lattioilla, ja siinä on kameramiehelle penkki ja kaikkee, huh! Eli tähän tulee paljon kamera-ajoja. Myös tanssijoita alkaa olla mukava jengi kasassa.

Ne huuto.net ostamani telkkarit lyödään sitten lekalla paskaksi ja kuvaan sen hidastuskuvalla. Lupaan että nämä sinun TV:t tulevat ehjänä takaisin.

Miitä kuulostaa?

Olet myös tervetullut mukaan projektiin muutenkin säätämään, mutta luulen että sinulla tekemistä riitää :)
Olen jo pitkään ihaillut videoitasi, kuten niin monet muutkin, ja upeeta että homma etenee avullasi.

Pekka Varis
 



 

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Composiittiä vaan modulaattorille ja säädöt kohdilleen vahvistin jako liittimet ja kokosit ni siinä on telkoille kuvat.
antennijohtot jostain tarvitaan mut muuten simppeli homma saada kuvat noihin analogitelkkoihin.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Pekkizz

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
Siistii!

Hankin jostain kymmenen anteeni-kaapelia.

Mutta edelleen Varis kyselee, voiko tällä systeemillä jota nyt olen kelannut toteutukseen, niin lähettää yhdeltä vhs nauhurilta kuvaa vaikka 5 kpl telkkareita ja toiselta nauhurilta sitten lopuille viidelle tekllarille?

Pekka