Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Marraskuu 23, 2017, 20:36:15 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Puisto24 - Liity, lisää kuvasi ja osallistu arvontoihin!
www.puisto24.fi
94162 viestiä 11000 aihetta kirjoittanut 2292 jäsentä
Uusin jäsen: artocom
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy

Haluatko mainostaa viheraho.info:Ssa ?
Ota yhteyttä mainostus@viheraho.com
Otan vastaan käytöstä poistuvia langattomia mikrofoneja ja korvamonitoreja. yhteydenOtot pasi@viheraho.com
Lisäksi suuri tarve UPS eli katkottomien powereiden isoista akuista
Teollisuudessa näitä käytettyjä vuoden pari ikäisi akkuja menee poistoon
Voin Noutaa useita kymmeniä kappaleita tarvittaessa
Joten jos tiedät mistä näitä voisi noutaa kerrothan siitä minulle. - Kiitos

+  Viheraho.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  PasiRadio (Valvoja: Harrastenurkka)
| | |-+  PasiRadio perjantaina 19.7.2013 ??? ja sen vieraat???
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: PasiRadio perjantaina 19.7.2013 ??? ja sen vieraat???  (Luettu 2357 kertaa)
Unelma Säleikkö
Vieras
« : Heinäkuu 17, 2013, 12:46:57 pm »

Tiedustelisin mitä suurimmalla mielenkiinnolla, onko "Unelma Säleikön" kutsu tuonhon perjantain 19.7  ohjelmaan velä voimassa?  Pusu
 Ja se kellonaika tietysti, moneltako Unelman hameenhelmat sinne studioon pölmähtää?  Iskee silmää
 Hymyilee
Vai mahtaako Mr Viheraho vielä parannella salvoilla kettingin jälkiä kaulastaan?  Virnistää Eihän "Unellma Säleikkö" pahaa tarkoittanut, mutta Mr Viheraho tahtoo uppoutua aivan epäolennaisiin asioihin, silloin kun on Lady kutsuttu kahville. Silloin tarjoillaan sitä kahvia, eikä räpelletä teknisiä laitteita.  Cool

Rakkaudella.....

Kengänkorkojaan kiillotelllen.....

kyselee....

Unelma Säleikkö  Pusu

http://http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Unelma-Saleikko-on-tiukka-mimmi/1008871

tallennettu
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« Vastaus #1 : Heinäkuu 17, 2013, 18:13:21 pm »

Yleensä sähkyvät vieraat saapuvat jo tuossa 16.00 vaikka olen toivonut että nämä säyhkyvät vieraat saapuisivat jo edellisenä päivänä mutta lienee se klo 17 tai 18 on hyvä.
tallennettu

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X
Unelma Säleikkö
Vieras
« Vastaus #2 : Heinäkuu 19, 2013, 05:53:43 am »

Jokos siellä Nastolassa ollaan valmiina häikäistymään Unelman vieraiilusta?  Iskee silmää

Ja Unelmalla kun on vaatimaton maku, niin olethan muistanut hankkia sitä lähdevettä minulle sen 1,5 litraa lähettämäääni kierrätys pulloon?
Ja puinen tukeva henkari turkkiani varten on varmaakin hankittuna myös?

Voi Pasi kunpa tietäisit kuinka unelma niin täpinöissään odottaa pääsyä möreä ääniseen lähetykseesi. *voih...  Pusu

Onko kukaan koskaan teille muuten aiemmin maininnut, että teillä on samantapainen vaikutus naisiin, kuin eräällä Turhapurolla? Polveni suorastaan jo nyt notkahteleva, pelkästä tapaamisemme ajatuksesta.  Iskee silmää

Innolla tapaamistamme odottaen!

-Unelmanne
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #3 : Heinäkuu 19, 2013, 06:23:19 am »

Pidätkö Unelma tästä kappaleesta.
jos soitan tämän Sinulle niin saanko minä kahvia palkinnoksi?Entä muita herkkuja  Virnistää Virnistää Virnistää

http://www.youtube.com/watch?v=eCCan3TFPoc
tallennettu

Unelma Säleikkö
Vieras
« Vastaus #4 : Heinäkuu 19, 2013, 07:07:20 am »

Voi teitä Mr Viheraho, saatte minut aivan punastumaan!

Minähän olen aivan myyty, jos suotte minulle ilon ja kunnian kuunnella taidokasta pianonsittoanne. Tuo kappale oli aivan ihana. On se kahvin arvoinen ja ehkä saatan pienen suukonkin poskellennekin muiskauttaa.  Pusu *hykertelee  Mutta se muu jääkööön sitten meidän ja kuulijoiden väliseksi....  Iskee silmää

Mutta Mr. Viheraho, nyt minä kyllä vaadin sitä faktaa ja todisteita siitä, että olette sitä vaatimaani lähdevettä hankkinut minulle, minä vaadin! Tiedättehän tasoni ja makuni.  Cool

-Unelmanne

tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #5 : Heinäkuu 19, 2013, 16:43:08 pm »

tallennettu

Sivuja: [1] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!