PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Hyvätavaratalteen  (Luettu 11829 kertaa)

red snapper

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 208
  • Karma: +0/-0
Vs: Hyvätavaratalteen
« Vastaus #7 : Maaliskuu 07, 2009, 11:55:51 ap »
No jatketaan tänne, eli nyt en pääse taas tuonne hyvätavaratalteen forumille kun koitin spostia vaihtaa. sanoo vaan että pitää vahvistaa, mutta mitään vahvistuspostia ei ole kumpaankaan postiin tullut vaikka semmosta tarjoaa. sposti on nyt jokatapauksessa sama kuin ennenkin, löytyy myöskin tältä forumlta.. Ja eipä silleen kiirettä, mutta tuo jäsenmaksu pitäisi hoitaa jne..

HTT:n foorumi ei tosiaan tällähetkellä noita maileja oikein lähettele. Mutta tunge privaattina mulle, niin hoituu.

Tulikos privat perille, ei sillä että kiirettä sinänsä olis mutta varmistelempa vaan..

djmake

  • Vieras
Vs: Hyvätavaratalteen
« Vastaus #8 : Maaliskuu 14, 2009, 18:44:01 ip »
No jatketaan tänne, eli nyt en pääse taas tuonne hyvätavaratalteen forumille kun koitin spostia vaihtaa. sanoo vaan että pitää vahvistaa, mutta mitään vahvistuspostia ei ole kumpaankaan postiin tullut vaikka semmosta tarjoaa. sposti on nyt jokatapauksessa sama kuin ennenkin, löytyy myöskin tältä forumlta.. Ja eipä silleen kiirettä, mutta tuo jäsenmaksu pitäisi hoitaa jne..

HTT:n foorumi ei tosiaan tällähetkellä noita maileja oikein lähettele. Mutta tunge privaattina mulle, niin hoituu.

Tulikos privat perille, ei sillä että kiirettä sinänsä olis mutta varmistelempa vaan..
Saitkin jo privaa, ennenkun huomasin tämän. Ja sorry tosiaan edelleen, että jäi roikkumaan :(

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Hyvätavaratalteen
« Vastaus #9 : Tammikuu 13, 2011, 17:58:33 ip »
Se asia on Makella hoidossa.
Mä en niitä osaa laitella.
Se asia hoituu (toivottavasti) aikataululla X. Ole liikaa ehtinyt asiaan paneutua ja töitä pitäisi sen eteen vähän ehtiä tekemäänkin. Alustaksi vaihtuu oma virtuaaliservu, eli mahdollisuuksiakin saattaa tulla samalla lisää. Esimerkkinä vaikkapa pieni sivutila Ry:n jäsenille voisi olla mahdollinen.

tätäkään asiaa ei ole tullut ei ole tullut sitä konttia eikä sitä mainostakaan .
hyvin on hommat hanskassa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X