PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Hyvätavaratalteen  (Luettu 13122 kertaa)

red snapper

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 208
  • Karma: +0/-0
Hyvätavaratalteen
« : Toukokuu 12, 2008, 09:33:25 ap »
Tää nyt ei suoranaisesti tänne kuulu, mutta pääsekös muut tonne hyvätavaratalteen foorumille? mulla ei sivu oo auennu pitkään aikaan..

pave

  • Vieras
Vs: Hyvätavaratalteen
« Vastaus #1 : Toukokuu 12, 2008, 09:37:10 ap »
Tää nyt ei suoranaisesti tänne kuulu, mutta pääsekös muut tonne hyvätavaratalteen foorumille? mulla ei sivu oo auennu pitkään aikaan..

Siellä duunataan sivuja uuteen uskoon,  ;D
...
palvelun tarjooja vaihtui! 8)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15060
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Hyvätavaratalteen
« Vastaus #2 : Toukokuu 12, 2008, 09:38:46 ap »
Tää nyt ei suoranaisesti tänne kuulu, mutta pääsekös muut tonne hyvätavaratalteen foorumille? mulla ei sivu oo auennu pitkään aikaan..

Se asia on Makella hoidossa.
Mä en niitä osaa laitella.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

red snapper

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 208
  • Karma: +0/-0
Vs: Hyvätavaratalteen
« Vastaus #3 : Toukokuu 12, 2008, 09:39:04 ap »
Tää nyt ei suoranaisesti tänne kuulu, mutta pääsekös muut tonne hyvätavaratalteen foorumille? mulla ei sivu oo auennu pitkään aikaan..

Siellä duunataan sivuja uuteen uskoon,  ;D
...
palvelun tarjooja vaihtui! 8)

No ilmankos  ;D ;D

djmake

  • Vieras
Vs: Hyvätavaratalteen
« Vastaus #4 : Toukokuu 12, 2008, 15:18:41 ip »
Se asia on Makella hoidossa.
Mä en niitä osaa laitella.
Se asia hoituu (toivottavasti) aikataululla X. Ole liikaa ehtinyt asiaan paneutua ja töitä pitäisi sen eteen vähän ehtiä tekemäänkin. Alustaksi vaihtuu oma virtuaaliservu, eli mahdollisuuksiakin saattaa tulla samalla lisää. Esimerkkinä vaikkapa pieni sivutila Ry:n jäsenille voisi olla mahdollinen.

red snapper

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 208
  • Karma: +0/-0
Vs: Hyvätavaratalteen
« Vastaus #5 : Helmikuu 28, 2009, 10:52:59 ap »
No jatketaan tänne, eli nyt en pääse taas tuonne hyvätavaratalteen forumille kun koitin spostia vaihtaa. sanoo vaan että pitää vahvistaa, mutta mitään vahvistuspostia ei ole kumpaankaan postiin tullut vaikka semmosta tarjoaa. sposti on nyt jokatapauksessa sama kuin ennenkin, löytyy myöskin tältä forumlta.. Ja eipä silleen kiirettä, mutta tuo jäsenmaksu pitäisi hoitaa jne..

djmake

  • Vieras
Vs: Hyvätavaratalteen
« Vastaus #6 : Helmikuu 28, 2009, 14:11:58 ip »
No jatketaan tänne, eli nyt en pääse taas tuonne hyvätavaratalteen forumille kun koitin spostia vaihtaa. sanoo vaan että pitää vahvistaa, mutta mitään vahvistuspostia ei ole kumpaankaan postiin tullut vaikka semmosta tarjoaa. sposti on nyt jokatapauksessa sama kuin ennenkin, löytyy myöskin tältä forumlta.. Ja eipä silleen kiirettä, mutta tuo jäsenmaksu pitäisi hoitaa jne..

HTT:n foorumi ei tosiaan tällähetkellä noita maileja oikein lähettele. Mutta tunge privaattina mulle, niin hoituu.