PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: putki=))  (Luettu 12193 kertaa)

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: putki=))
« Vastaus #7 : Toukokuu 11, 2008, 00:34:22 ap »
Ämmä ei vaan tykkää, jos harrastan tietokoneita ja siinä samassa siemailen mallastuotteita, joten yritän pysyä jokseenkin selvinpäin, ainakin näin normaalisti. On noi emakot joskus hankalia :).


näinpä et puhut tuttuja asioita=))

Ai en. :D Onko saman kohtaisia kokemuksia?

ahonen79

  • Member
  • *
  • Viestejä: 48
  • Karma: +0/-0
  • päälikkö!!
Vs: putki=))
« Vastaus #8 : Toukokuu 11, 2008, 00:36:37 ap »
Nytkin loppui juomat kesken, mutta ei hätää, kohta nukkumaan ja huomenna emäntää hoiotelemaan.
Tietyllä lirkuttelulla ollaan taas parhaita ystäviä ja pesää irtoaa ;)
Ens viikonloppuna mennään siipan kanssa Iso-Janoon Hartwallille tuoppia kumoamaan ja kaikki hyvin.

juu,meniskin meillä noin..muija kävi äskön kiekumassa et jos juominen ei loppu niin voi taas nukkua sohvalla,mulla menee ihan vitun kipeeksi selkä tuossa sohvalla joten saoin et juon tän vaan ja sit nukkumaan.luulen et juon vielä ainakin 2(4)paukkua enne kuin nukkumaan=)
"There's a fine line between bravery and stupidy"

ahonen79

  • Member
  • *
  • Viestejä: 48
  • Karma: +0/-0
  • päälikkö!!
Vs: putki=))
« Vastaus #9 : Toukokuu 11, 2008, 00:38:13 ap »
on vielä liikaa tuota juomantonta viinaa=))
"There's a fine line between bravery and stupidy"

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: putki=))
« Vastaus #10 : Toukokuu 11, 2008, 00:41:40 ap »
Mulla kanssa tuo sohvalla makuu tulee kuvioon jossain vaiheessa, se tosin johtuu mun mielettömästä kuorsaamisesta, josta kärsii koko poppoo. pitäis vissiin mennä lääkäriin.

take

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 214
  • Karma: +0/-0
Vs: putki=))
« Vastaus #11 : Toukokuu 11, 2008, 00:41:45 ap »
Jaa-a ihan yhtämittaiset putket yhtään selviämättä välillä taitaa olla siinä 2kk. Aina oli sit jotain miks piti olla selvinpäin ajohommia tms. ni ei päässy vetää olis varmaa ollu henki pois. Siinä 16-17 kesäsenä vedettiin kyllä niin että tuntuu. Alko aikuisetkin miehet tippuu pöydän alle. Tulipa kiljun tekokin opeteltua. Ja jopa hyvää kiljua oppisin tekemään. Ei tuu paskaruikulia ja iskee päähän kun metrin halko. Vaivaa se kyllä vaatii. Ihan vaan antamalla olla ämpärissä ei tuu kovin kummosta. Niinkun ekat kiljut kun pantiin ämpäriin vaan leivontahiivaa, sokeria ja vettä ja annettiin muhia. Helvetin pahaa se oli. Ja SAATANA mikä ruikkutauti siitä tuli. Tais jopa vähän raakana mennä. ;D ;D Kovin on välistä hataria muistikuvia niistä ajoista. Kuukausia niin ettei muista mitä on tehty tai oltu tekemättä. Yks tapaus mikä pysäytti sit hetkeksi oli kun eräs 14v kaveri veti vappuna aika kovin överiksi. Sairaalassa mitattiin 4,3 promillea verestä. 60% maksasta tuhoutui. Nykyisin tulee pysyteltyä enemmän mehulinjalla. Kyllä se vaan on uskottava että viina on viisasten juoma muttei minun. Lähinnä saunakaljoihin jää tai joskus flunssaan "lääkkeeksi". Paljoo ei arvaa ottaa ettei jää taas automaattiryyppy päälle. Viimeksi uutenavuonna ottanu sen verran ettei olis ollu ajokunnossa. Toissa jussina otettiin "menneille ajoille" ja siitähän se taas oli alkaa. Onneks eukko pitää vähän kuria. :P Eipä se kännäämisestä oo ikinä mittää sanonu, ollu mukana kans mut sit jos alkaa lipsumaan töistä tai muuten lähtee homma lapasesta ni "sillai ystävällisesti ohjaa oikeeseen suuuntaan".  ;D

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: putki=))
« Vastaus #12 : Toukokuu 11, 2008, 00:45:16 ap »
Ja nyt menen laittamaan taas tököttiä silmään, joka tosin ei aiheuta kuorsaamista tai muutakaan häiriötä muille :)

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: putki=))
« Vastaus #13 : Toukokuu 11, 2008, 00:50:25 ap »
Pakko valvoa vielä, kun ei noi lääkkeetkään auta ja puhetta riittää. :D