PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: putki=))  (Luettu 12194 kertaa)

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: putki=))
« Vastaus #21 : Toukokuu 11, 2008, 02:09:55 ap »
Pitää vain osata kadota kavereiden kanssa metsästys/kalareissulle tai muuten vain veneilemään :)

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: putki=))
« Vastaus #22 : Toukokuu 11, 2008, 02:14:14 ap »
Ja pikakännit voi ottaa paikallisessa, kun ottaa koiran mukaan. Saa se sielläkin vettä kiposta ja isäntä bisseä tuopista :)

pave

  • Vieras
Vs: putki=))
« Vastaus #23 : Toukokuu 11, 2008, 07:11:13 ap »
Olin nuorena teatterilla duunissa, (paikka jossa oltiin lähes aina "toisessa persoonassa" -yleisesti, reilut 3 vuotta) ja sitku se oli opittu, niin se seurasi vuosia vielä muissakin duuneissa.
Sit tää putki,... myin avioeron yhteydessä asunnon Kirkkonummella, tammikuun 9 pnä,... ja seuraava muistikuva 27 pvä lokakuuta kun rahat oli loppu, (myinkö sit liian halvalla?)... olin työhaussa Turussa! Tosin, ei musta tullut "metrihitsaria" (kahva ei pysynyt käsissä ja huimasikin niin helvetisti). Hesassa GWS.llä tein sit sen verran ämpäreitä et pääsin eteenpäin. Tän jälkeen ei noi putki-rännit oo tuossa määrin kiinnostanut,... ei kyllä ole ollut tuollaisia rahojakaan. Viikonloppuisin on tullut "taas" kiskottua vähän liiankin kanssa,... 1-3 pvä, sit onkin niin kipee pari pvä, et ei juurikaan kiinnosta enempiä kupitella,...

Randy

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 237
  • Karma: +0/-0
Vs: putki=))
« Vastaus #24 : Toukokuu 11, 2008, 09:37:14 ap »
Mulla ei ole ollut mitään juomaputkia, pisin aika yhtä soittoa kännissä on kait joku laivareissun kolme päivää.
Joskus kesälomalla on ollut sellaista kuin kännissä-krapulassa-kännissä-krapula jne, eli joka toinen
päivä ottoa ja joka toinen kankkusta.

Se on tämä köyhyyden siunaus, joka vähentää juomista, sillä en koskaan juo yli varojeni, saattaisi
asiat olla toisin, jos olisi enemmän rahaa käytettävissä, nyt kun tuota vapaa-aikaakin on.
Otan tasaisesti kerran-kaksi viikossa alkoholia.

Bajari

  • Vieras
Vs: putki=))
« Vastaus #25 : Toukokuu 11, 2008, 09:53:14 ap »
Poikamiehenä tuli otettuu enempi ja vähempi, yleensä aina ke ja to oli "lepopäiviä" eli "vaan" muutama bisse ja sit taas pe,la,su,ma,ti samassa soossissa.