PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Asuntovaunun uudehkot nastarenkaat  (Luettu 16882 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Asuntovaunun uudehkot nastarenkaat
« Vastaus #7 : Syyskuu 30, 2012, 08:29:52 ap »
Eli täysin uutta vastaavat renkaat vaikka minulle on ihan sama mitkä tuolla alla pyörii kunhan täyttävät lainkirjaimen.ei oikein näillä rahoilla le varaa vaatia ajoonimaisuuksia.pitää vain sitten ajella kielikeskellä suuta :D
muutaman kuukauden sisään nuo ostan pois se on varmaa.
paljonkohan noihin on rahti ?
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Asuntovaunun uudehkot nastarenkaat
« Vastaus #8 : Lokakuu 23, 2012, 12:47:39 ip »
Se on lahjoittajistakin kiinni. kauanko olet pohjosessa. Jos sulla menee noin 150? paluumatkaan voit sen summan lyödä ns. lukkoon ja lahjoituksilla kerätä ns. ruokarahaa, niin saatat pärjätä pitkälle alkutalveen Lapissa :) Ja Renkaat Pysyvät niin kauan säilössä kun minä päätän, eli ei pelkoa että ryssin homman :) TS. isännällä ei ole renkaiden hinnasta elämä kiinni..


Pistin sähköpostia....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Ville

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 235
  • Karma: +0/-0
Vs: Asuntovaunun uudehkot nastarenkaat
« Vastaus #9 : Lokakuu 27, 2012, 02:28:14 ap »
Eli täysin uutta vastaavat renkaat vaikka minulle on ihan sama mitkä tuolla alla pyörii kunhan täyttävät lainkirjaimen.ei oikein näillä rahoilla le varaa vaatia ajoonimaisuuksia.pitää vain sitten ajella kielikeskellä suuta :D
muutaman kuukauden sisään nuo ostan pois se on varmaa.
paljonkohan noihin on rahti ?


Niin, Kyllähän se lain kirjaimen määrittelemä renkaan kuviosyvyys on järjettömän pieni. Itse vaihdoin viikko sitten talvirenkaat tuohon Almeraan alle, kesäsissä on neljä milliä jäljellä. Merkki on Nokia hakka Green ajettu 2.5V / 55Tkm. (ajotapa ratkaisee paljon) Eli ajelisin vielä 1.5mm rajaan asti vielä 2 vuotta / 30 tuhatta eli 85Tkm yhteensä noin. Taitaisi olla aika livakat kumit sitten. Tämä oli vain oma tuumintani, ei herneitä. Tottakai tunnearvoltaan mittaamaton studio tarvitsee parhaat mahdolliset puitteen etenemiseen ( koskee myös vetoautoa) Eli vaikka autoa olisi tarkoitus pitää siihen vain se 3 vuotta, niin mahdollisuuksien mukaan pitää myös siitä parasta mahdollista huolta, Eli mitä Nissaniin tulee, niin huuhdella plussakeleillä suolat pois letkulla etenkin takalokauojienkaarien sisäpuolelta ja iskarien yläpään seutuvilta, ei iso vaiva kunhan tekee sillon tällöin, niin ehkäisee ruostumista todella paljon. Selvittelen toimituskulut renkaille.
Nissan Almera Sensation 1.5 2003

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Asuntovaunun uudehkot nastarenkaat
« Vastaus #10 : Lokakuu 27, 2012, 23:56:47 ip »
no nyt pitää sitten taas odotella et saa rahaa ku kaikki taas meni.
kun olis ollut tietoa miten ne maksaa ja minne ni olisi onnistunut mut odotellaan seurraavaa hetkeä et olis jotain.
mulla kun ei raha säily.
ja kun sait taas piikkiin kamaa ni pitää hetkonen odotella.
Mäkun ostan yleensä kaiken piikkiin ja makselen ne sitten jotenkin kuukausien kuluessa pois.
anna mennä jollekkin muulle jos sieltä tuntuu.
koitin laittaa mailiakin mut en saanut vastausta tai sitten se meni spam filsuun vaik sitäkin koitin katsella.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Ville

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 235
  • Karma: +0/-0
Vs: Asuntovaunun uudehkot nastarenkaat
« Vastaus #11 : Joulukuu 14, 2012, 13:34:15 ip »
Kaupaksi menivät..
Nissan Almera Sensation 1.5 2003