PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Herkun salaisuus?  (Luettu 6269 kertaa)

Jopi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 74
  • Karma: +0/-0
Herkun salaisuus?
« : Heinäkuu 06, 2007, 21:16:09 ip »
Elikkä olen katsonut Pasin ruuanlaitto videoita tubesta.Olisin kiinnostunut tietämään että mikä on herkun salaisuus? Teet herkkua yhdellä videolla elikkä pistät siihen paistinpannulle vettä ja ranskalaisia...tuleeko niistä jontekii rapeampia vai mikä on ideana siinä?..voisit Pasi pistää tänne myös muita mieliruokien ohjeitasi?  ;D voisin kokeilla kotona.  :P

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Herkun salaisuus?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 06, 2007, 22:23:33 ip »
Elikkä olen katsonut Pasin ruuanlaitto videoita tubesta.Olisin kiinnostunut tietämään että mikä on herkun salaisuus? Teet herkkua yhdellä videolla elikkä pistät siihen paistinpannulle vettä ja ranskalaisia...tuleeko niistä jontekii rapeampia vai mikä on ideana siinä?..voisit Pasi pistää tänne myös muita mieliruokien ohjeitasi?  ;D voisin kokeilla kotona.  :P

Homman nimi on siinä että ihan hyvää siitä tulee vaikka niitä aineksia laitetaankin hieman erikoisemmin.
Kokeilkaa jos ette usko.
Muistakaa haudutella kattilassa pitkään ni aromit pääsevät valloilleen.
Jos joku ei ole huomannut niin nämähän on pienessä hönössä tehty nämä kaikki ruokavinkit eli ne on myös soveliaita valmistaa esim ravintolaillan jälkeen jos siltä tuntuu.
Ja hyvältähän tuo tuntuu ;D ;D ;D ;D ;D
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Jopi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 74
  • Karma: +0/-0
Vs: Herkun salaisuus?
« Vastaus #2 : Heinäkuu 06, 2007, 22:32:46 ip »
Noniin pitääpä tässä joku päivä kokeilla...videota tulossa tubeen siitä sitten.. ;D

antsa

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 349
  • Karma: +0/-0
Vs: Herkun salaisuus?
« Vastaus #3 : Heinäkuu 08, 2007, 00:54:18 ap »
Ja viimesitään mahassahan ne kaikki sitten lopullisesti sekoittuu :D Pikku hönöissä tehty safka on kyllä aina ihan parasta. Muistaa vaan, ettei lämmitä mitään sähköuunissa ja mene sohvalle odottamaan sen lämpenemistä..

nimimerkillä: heräsin keskellä yötä savun keskeltä, kun makaronilaatikko oli 'unohtunut' uuniin.

Squirrel

  • Vieras
Vs: Herkun salaisuus?
« Vastaus #4 : Heinäkuu 16, 2007, 21:42:57 ip »
Kattelin ku Pasi teki jossain videossa ison kattilallisen keittoa, jota hän kehui paremmaksi "kuin seurahuoneella". Kuin pitkäksi aikaa noin isosta kattilasta Pasi syö? Vuoden?

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Herkun salaisuus?
« Vastaus #5 : Heinäkuu 16, 2007, 23:42:56 ip »
Kattelin ku Pasi teki jossain videossa ison kattilallisen keittoa, jota hän kehui paremmaksi "kuin seurahuoneella". Kuin pitkäksi aikaa noin isosta kattilasta Pasi syö? Vuoden?


Hieman alle viikon ku pelkästään sitä syö.....

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

vantan vekkuli

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
  • Karma: +0/-0
Vs: Herkun salaisuus?
« Vastaus #6 : Heinäkuu 19, 2007, 12:53:24 ip »
Joskus jussin tienoilla piti laittaa keitos kuva.
Niin tässä on- HYVÄÄOLI!

Ja n 4-5 litran kattila kesti minulla vain 1 vuorokauden, oli kunnon kanuuna ja ruoka pelasti ½ siitä.

Minä olen minä, ei muuta!