PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: "mitään kaapeleita ei enää hyväksytä roikkumassa pitkin seiniä"  (Luettu 63707 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15062
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho


Siellä ne johdotkin roikkuu....

Ja lisää samanlaista:

" Taloyhtiön hallituksessa olleena olisin itse sitä mieltä että jos taloissa jossa asut on kielletty lautasen asennus parvekkeelle niin tuskinpa tekevät poikkeusta, eikä hallituksessa paina yhden ihmisen sana juuri mitään koska asioista päättää äänienemmistö eikä yksi ihminen, mutta kuten sanonta kuuluu: yrittänyttä ei laiteta, niin aina kannattaa kuitenkin ajaa asiaansa ja toivotaan että saat jonkin syyn perusteella asiasi hoidettua! "

Kuvia em. paikasta:)









Alkaa todella ihmetyttämään tarinat tuosta taloyhtiöstä kun kerrotaan että ei saa laitella lautasia ja johdot ei saa roukkua sun muuta.
No kuvat osoittavat täysin toista.

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

MX1K

  • Member
  • *
  • Viestejä: 45
  • Karma: +0/-0
    • http://www.jathardware.com
Vs: "mitään kaapeleita ei enää hyväksytä roikkumassa pitkin seiniä"
« Vastaus #1 : Toukokuu 31, 2007, 06:36:27 ap »
"Sä et sitten muuten Pasi runkkaa enää teillä siellä sisällä, ja vie se nojatuoli siitä parvekkeelta pois, se on ruma, ja sulla on myöskin ruma kukkanen siinä, ota sekin pois. Me täällä taloyhtiössä ollaan katos päätetty että täytyy olla siisti imago ja ulkonäkö tönöllä."
Voiko taloyhtiö edes kieltää laittamasta lautasantennia parvekkeelle? Sittenhän pitää kieltää kaikki muutkin lyjykynää suuremmat kappaleet parvekkeelta.  ::)
3DFX, gone but never forgotten...

hunsvotti

  • Vieras
Vs: "mitään kaapeleita ei enää hyväksytä roikkumassa pitkin seiniä"
« Vastaus #2 : Toukokuu 31, 2007, 11:21:48 ap »
"Sä et sitten muuten Pasi runkkaa enää teillä siellä sisällä, ja vie se nojatuoli siitä parvekkeelta pois, se on ruma, ja sulla on myöskin ruma kukkanen siinä, ota sekin pois. Me täällä taloyhtiössä ollaan katos päätetty että täytyy olla siisti imago ja ulkonäkö tönöllä."
Voiko taloyhtiö edes kieltää laittamasta lautasantennia parvekkeelle? Sittenhän pitää kieltää kaikki muutkin lyjykynää suuremmat kappaleet parvekkeelta.  ::)


Näitä paikkoja, missä mitään ei saa tehdä, on pilvin pimein, mm täällä mansessa niitä on paljon. Itse onneksi en sellaisess asu, omakotitalossa, vanhassa sellaisessa.




Mastus

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 253
  • Karma: +0/-0
Vs: "mitään kaapeleita ei enää hyväksytä roikkumassa pitkin seiniä"
« Vastaus #3 : Toukokuu 31, 2007, 11:58:13 ap »
Eikös nuo säännökset koske vain sellaisia asennuksia, joissa parvekkeen ulkopuolelle tulee jotain? Siis jos lautanen on parvekkeen kaiteen ulkopuolellla.
Minä ainakin olen ollut siinä luulossa että parvekkeella saa olla vaikka Allo kiinteästi asennettuna, mutta jos sen nenä tai varpaat tulee ulos parvekkeelta, nii tarttee taloyhtiön luvan?

Syyni

  • Vieras
Vs: "mitään kaapeleita ei enää hyväksytä roikkumassa pitkin seiniä"
« Vastaus #4 : Toukokuu 31, 2007, 12:02:37 ip »
Onpahan ainakin komea 5/8 laitettu katolle!!  ;D

MX1K

  • Member
  • *
  • Viestejä: 45
  • Karma: +0/-0
    • http://www.jathardware.com
Vs: "mitään kaapeleita ei enää hyväksytä roikkumassa pitkin seiniä"
« Vastaus #5 : Toukokuu 31, 2007, 12:28:54 ip »
Pitäskö ite hankkia 1/1? ;) Tai 40m monitaajuusdipoli tuohon? :)
Ite asun vuokrakämpässä, omakotitalossa. Toi naapuri kyllä aika tiukka siitä mitä saa tehdä ja mitä ei, mutta luulen kyllä että jos siististi asentelee ja luvan kysyy niin kyllä siinä sais olla. :)
3DFX, gone but never forgotten...

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15062
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: "mitään kaapeleita ei enää hyväksytä roikkumassa pitkin seiniä"
« Vastaus #6 : Toukokuu 31, 2007, 13:52:47 ip »
Onpahan ainakin komea 5/8 laitettu katolle!!  ;D

Antenni on muuten helvetin hyvä.Tolla kyllä kuuluu ja itsekkin olen tuollaisesta haaveillut.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X