PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Vakuutusyhtiö Turva kusettaa! Varoitus!  (Luettu 138785 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vakuutusyhtiö Turva kusettaa! Varoitus!
« : Marraskuu 04, 2010, 02:01:40 ap »
Kun on luottotietomerkintä niin edellyttävät vuoden maksun sisään etukäteen.
Muutoin ei vakuutusta tule.
No nytpä sitten tipahti lasku josta ilmenee että laskuttavat laskua päällekkäin.
Käsittelen asiaa Pasiradion lähetyksessä perjantaina5.11.2010 klo 21.00 alkavassa lähetyksessä.
Asia selviää oheisesta laskusta.

Hoitaessani asiaa Lahden Turvan pisteessä soittivat paikalle poliisin kun eivät kyenneet asiaa hoitamaan kuntoon.
Asiasta todellakin videota ja puhelua perjantain pasiradiossa.

Huotari soitti poliisit sillä nykyisin maijan takaosassa on monitori josta voi lueskella itseään koskevat keikkailmoitukset.
kiitos Huotari sinusta on tehty rikosilmoitus sekä todistajaksi olen pyytänyt tätä asiakaspalveluneuvojaa.
Näin se palvelu toimii hienosti ja reilusti Vakuutusyhtiö Turva :ssa Lahdessa.
Asia ei todellakaan tule jäämään tähän.
Nyt aloitte vittuilemaan oikeasti väärälle tyypille ja kaikki lain suomat mahdollisuudet tullaan käyttämään tämän paskalafkan kusettamisen ehkäisemiseksi.




http://viheraho.com/forum/04112010/Turva_Lasku.jpg

http://vimeo.com/16554501


kunhan selviän niin muokkaan tän kohdallen.....

http://www.youtube.com/watch?v=H8K3QEIhnm8
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2010, 07:10:51 ap kirjoittanut Viheraho »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

lammassaari

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 779
  • Karma: +0/-0
Vs: Vakuutusyhtiö Turva kusettaa! Varoitus!
« Vastaus #1 : Marraskuu 04, 2010, 15:06:29 ip »
§ 1. Vakuutusyhtiöt ovat suurimpia kusettajia.

-Itse olen ollut koko ajan fennia asiakas, He meinasivat jättää huomioimatta 70% bonukset, että sillein, oikaisivat toki virheen kun kävin

juttelemassa, mutta,mutta sitä anteeksipyyntö ei tullut  >:(


Huomiseen  :-X
EU:n alueelta ostettavien tuotteiden hintaan ei lisätä veroja eikä tullimaksuja.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Vakuutusyhtiö Turva kusettaa! Varoitus!
« Vastaus #2 : Marraskuu 04, 2010, 15:35:12 ip »
Tästä siis on kysymys.
Huomena Pasiradiossa käsitellään asiaa perinjuurin.
http://vimeo.com/16499892
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Jame-78

  • Vieras
Vs: Vakuutusyhtiö Turva kusettaa! Varoitus!
« Vastaus #3 : Marraskuu 04, 2010, 19:36:35 ip »
Tänään myös osuuspankissa kritisoin pohjolan toimintaa. Myin moottoripyörän -> lähettivät vakuutusmaksut mulle myynnin jälkeen... Ostaja oli luottotiedoton jolla ei jääny enää rahaa vuoden maksuihin, joten ei saanut vakuutusta omiin nimiin -> ei saanut rekisteröityä moottoripyörää omiin nimiin koska ei saanut vakuutuksia päälle.

Käytännössä mun pitää maksaa vakuutuksia moottoripyörästä, jota mulla ei ole. Olkaahan tarkkana näiden vakuutusyhtiöiden kanssa. Loppu kuitenkin hyvin äärimmäisen työn ja tuskan jälkeen. Onneksi tiesin ostajan nimen, numeron, osoitteen jne. Sai vaihtoehdot: Joko hoitaa asian kuntoon tai käyn hakemassa uudet paperit "kadonneiden" tilalle ja käyn ruuvaa kilven irti ja poistan kokonaan rekisteristä. Hoiti asian kuntoon. Toki jäi kaamee kädenvääntö vakuutusyhtiön kanssa koska oon myyny ja mihin asti maksanut.

Välttäkää Pohjolaa. Moottoripyörässäkin vakuutuskausi menee silleen että kesäkuukausina vakuutus on törkykallis ja talvella taas mitätön. Vakuutuskausi kun on vuosi ja otat vaikka 4:ssä erässä niin erät talvella jotain 15 erkii ja kesällä 250 erkii. Kannustavat ajamaan talvella ilmeisesti. NELJÄSSÄ ERÄSSÄ EI TARKOITA: VUOSIMAKSU / 4. Taustalla se kun eivät halua ihmisten laittavan moottoripyörää talveksi seisontaan (nykytermein: tieliikenteestä poisto) talveksi ja ottaa taas keväällä vakuutusten piiriin...

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Vakuutusyhtiö Turva kusettaa! Varoitus!
« Vastaus #4 : Marraskuu 04, 2010, 19:38:20 ip »
Tänään myös osuuspankissa kritisoin pohjolan toimintaa. Myin moottoripyörän -> lähettivät vakuutusmaksut mulle myynnin jälkeen... Ostaja oli luottotiedoton jolla ei jääny enää rahaa vuoden maksuihin, joten ei saanut vakuutusta omiin nimiin -> ei saanut rekisteröityä moottoripyörää omiin nimiin koska ei saanut vakuutuksia päälle.

Käytännössä mun pitää maksaa vakuutuksia moottoripyörästä, jota mulla ei ole. Olkaahan tarkkana näiden vakuutusyhtiöiden kanssa. Loppu kuitenkin hyvin äärimmäisen työn ja tuskan jälkeen. Onneksi tiesin ostajan nimen, numeron, osoitteen jne. Sai vaihtoehdot: Joko hoitaa asian kuntoon tai käyn hakemassa uudet paperit "kadonneiden" tilalle ja käyn ruuvaa kilven irti ja poistan kokonaan rekisteristä. Hoiti asian kuntoon. Toki jäi kaamee kädenvääntö vakuutusyhtiön kanssa koska oon myyny ja mihin asti maksanut.

Välttäkää Pohjolaa. Moottoripyörässäkin vakuutuskausi menee silleen että kesäkuukausina vakuutus on törkykallis ja talvella taas mitätön. Vakuutuskausi kun on vuosi ja otat vaikka 4:ssä erässä niin erät talvella jotain 15 erkii ja kesällä 250 erkii. Kannustavat ajamaan talvella ilmeisesti. NELJÄSSÄ ERÄSSÄ EI TARKOITA: VUOSIMAKSU / 4. Taustalla se kun eivät halua ihmisten laittavan moottoripyörää talveksi seisontaan (nykytermein: tieliikenteestä poisto) talveksi ja ottaa taas keväällä vakuutusten piiriin...

Luovareilla olisit päässyt helpommalla.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

^^Jaxe^^

  • Vieras
Vs: Vakuutusyhtiö Turva kusettaa! Varoitus!
« Vastaus #5 : Marraskuu 04, 2010, 20:33:13 ip »
Tänään myös osuuspankissa kritisoin pohjolan toimintaa. Myin moottoripyörän -> lähettivät vakuutusmaksut mulle myynnin jälkeen... Ostaja oli luottotiedoton jolla ei jääny enää rahaa vuoden maksuihin, joten ei saanut vakuutusta omiin nimiin -> ei saanut rekisteröityä moottoripyörää omiin nimiin koska ei saanut vakuutuksia päälle.

Käytännössä mun pitää maksaa vakuutuksia moottoripyörästä, jota mulla ei ole. Olkaahan tarkkana näiden vakuutusyhtiöiden kanssa.

Mikset tehnyt luovaria ostajan kanssa myyntihetkellä? Mikä siinä luovarin tekemisisessä on niin vaikeeta? Sen kun olisit toimittanut vakuutusyhtiiöön, niin olisit saanut vakuutukset katki.
Luovari on tässä asiassa ehdottoman tärkeä siltä varalta, että ostaja laiminlyö nuo velvollisuutensa.

lammassaari

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 779
  • Karma: +0/-0
Vs: Vakuutusyhtiö Turva kusettaa! Varoitus!
« Vastaus #6 : Marraskuu 04, 2010, 20:40:28 ip »
Kuuntelin/katselin tuon vimeossa olleen vartin pätkän: Sua todellakin kustaan silmään tuo vakuutuskauden kanssa.

Itse ostin auton 2009 elokuussa 11.8.2009,jolloin luonnollisesti samalla siihen otettava pakollinen liikennevakuutus.

VAKUUTUSKIRJA: VAKUUTUSKAUSI 11.8.2009-31.7.2010, vuosimaksu ennen alennuksia(bonus yms) 638,85 euroa, alennusten jälkeen

185,91 euroa

2. VAKUUTUSKAUSI 1.8.2010-31.7.2011, vuosimaksu 651,89 euroa, alennusten jälkeen 176,01 euroa

Ei sitä maksua kesken kauden mennä muuttelemaan: Hyvä asiakkaamme! AJONEUVONNE VAKUUTUSTURVA ON UUDISTETTU

SEURAAVAKSI VAKUUTUSKAUDEKSI. :)

EU:n alueelta ostettavien tuotteiden hintaan ei lisätä veroja eikä tullimaksuja.