Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Heinäkuu 29, 2010, 20:19:42 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
PasiRadio
Muistathan tutustua myös radion viralliseen sivustoon osoitteessa www.pasiradio.com
51222 viestiä 6463 aihetta kirjoittanut 1058 jäsentä
Uusin jäsen: Pekka
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Viheraho.info
|-+  Kierrätys
| |-+  Kierrätys
| | |-+  Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 51 Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Tramel Oy tulee tuohon (Työ & Toiminta Ry MOBO - Kierrätysmyymälä)  (Luettu 54480 kertaa)
antsa
Sr. Member

« Vastaus #45 : Helmikuu 08, 2008, 20:54:05 pm »

No menen ensi viikolla asiantiimoilta käymään SERTY : ssä Hesassa.

Jos oot täälläpäin liikenteessä, niin tuu nappaamaan Bajarille se kotiteatterivahvistin mukaasi. Voidaan kyl sopia joku paikkakin mihin voin sen tuoda..Jos sopii?
tallennettu
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« Vastaus #46 : Helmikuu 08, 2008, 20:55:24 pm »

No menen ensi viikolla asiantiimoilta käymään SERTY : ssä Hesassa.

Jos oot täälläpäin liikenteessä, niin tuu nappaamaan Bajarille se kotiteatterivahvistin mukaasi. Voidaan kyl sopia joku paikkakin mihin voin sen tuoda..Jos sopii?

Joo hesaa en niin tunne mut viskaan tänne tietoa mikäpäivä sinne menen.

tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #47 : Helmikuu 09, 2008, 07:28:16 am »

Viheraho.com :ssa nyt sivu aiheesta.

http://viheraho.com/neo-act/
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 02, 2008, 10:40:16 am kirjoittanut Viheraho » tallennettu
lammassaari
Sr. Member

« Vastaus #48 : Helmikuu 09, 2008, 15:51:16 pm »

Kyllähän tuossa jotakin epämääräistä on, joka ei mahdu ainakaan minun oikeudenmukaisuuteen. Mutta niinhän tässä joku viikko sitten

sanottiin, että asenteet yhteiskunnan vähäosaisia kohtaan ovat koventuneet. Mistä kautta henkilökuntaa tuonne nakitetaan ilmaiseen työhön.

Nimikkeitä on monia kuten työelämävalmennus. Toivottavasti ketään ei vasten tahdoa esim työkkäri tuonne lähetä.

Ry ja Oy toiminnan pelisäännöt jotenkin kierosti sekoitettu.

Onko tuossa tulevan myyymälän seinän takana vielä se möbeltec huonekalukauppa? 
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #49 : Helmikuu 10, 2008, 04:21:14 am »

Lainaus ser direktiivistä:

(18) Etusijalle olisi mahdollisuuksien mukaan asetettava
sähkö- ja elektroniikkalaiteromun ja sen komponenttien,
osakokoonpanojen ja kuluvien materiaalien uudelleenkäyttö.
Jos uudelleenkäyttö ei ole suositeltavaa, kaikki
erikseen kerätty sähkö- ja elektroniikkalaiteromu olisi
saatettava hyödynnettäväksi, minkä aikana kierrätyksen
ja hyödyntämisen olisi oltava laajamittaista. Lisäksi tuottajia
olisi rohkaistava käyttämään kierrätettyä materiaalia
uusissa laitteissa.
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #50 : Helmikuu 10, 2008, 13:57:13 pm »

Joo, Pasi,... "pötköä pesään" täyshuijari koko jehu,.. ja vittu! Mäki sit viel olin menossa "joskus" tohon lafkaan duuniin,... se oli kesää -07 ku tuosta oli puhetta!!!
Kyllä se SER-kuningas tiesi, ei mennyt hänkään!?

Vähän kyykkyhyppyä,... tuota pitäisi kyllä selvityttää "miten vitussa tuolla toimitetaan OY.lle voitot"?!!!

Tuosta Ekokaarinasta tuli mieleen että sieltähän olen koitellut kysellyt tavaraa niin eivät edes vaivautuneet mailiin vastaamaan.
ja sitten Sippohan on sieltä koittanut kysellä tavaraa niin ei ole myyty.
Kyl tos on jotain mikä ei nyt ole oikein tasapainossa virallisiiin puheisiin.
Se linkki minkä Pave viskasit ei ole tässä kohtaa nyt ihan tasapainossa tekoihin nähden.
http://209.85.129.104/search?q=cache:vowfMsodQFEJ:www2.eduskunta.fi/fakta/ekryhma/vihr/Puheet_ja_Tiedotteet/Tiedotteet/elektr061005.doc+niukkanen+kierr%C3%A4tys&hl=fi&ct=clnk&cd=3&gl=fi

Lainaus tuosta tekstistä:

# Kylmälaitteiden kierrätyksen kohdalla paikallisen esikäsittelyn puute näyttää aiheuttavan todellisia ongelmia. Esim. alueellisen jäteyhtiön kaatopaikalla kylmälaitteet pakataan kontteihin ja lavoille, joista koneet kuljetetaan usein satojen kilometrien päähän murskaukseen. Laitteiden putkistot hajoavat usein jo kuljetuksissa ja freonit pääsevät ilmakehään!

No nythän kävivät hakemassa monitoreja tuossa Patinasta ja nehän lähtevät autolla Helsinkiin.
Nyt kyllä joku kohta ei täsmää tässä kuviossa.
Ja Mestarinkadun pisteessä pakastimet on ulkona.
Ei ei nyt kyl joku mättää täs hommassa.

Ja tuostahan ne sitten taivasalta lähtee helsinkiin.
Olis kerännyt vaan siellä hesassa tuota kamaa tuo yritys eikä tullut lahteen ja vieläpä pohjavesialueelle toi noi kamat.
Lahden kaupunki vielä hyväksyy toiminnan.
Painassa laitteet sentään testattiin mut tuossa ei näytä olevan testaustoimintaa.
Ihan ok laitteita tuossa vilahteli mut eihän nää osaa noita hyödyntää.

http://www.youtube.com/watch?v=yAqljDDVUW4
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #51 : Helmikuu 10, 2008, 13:58:24 pm »

Kyllähän tuossa jotakin epämääräistä on, joka ei mahdu ainakaan minun oikeudenmukaisuuteen. Mutta niinhän tässä joku viikko sitten

sanottiin, että asenteet yhteiskunnan vähäosaisia kohtaan ovat koventuneet. Mistä kautta henkilökuntaa tuonne nakitetaan ilmaiseen työhön.

Nimikkeitä on monia kuten työelämävalmennus. Toivottavasti ketään ei vasten tahdoa esim työkkäri tuonne lähetä.

ON se huonekalukauppa samassa rakennuksessa.
tallennettu
kivennapa
Vieras
« Vastaus #52 : Helmikuu 10, 2008, 20:02:52 pm »

Huh Huh   

Noo kyllä kaikki kierrätys puljut käyttää 8€ päiväpalkalla työttömiä,.  hyödykseen korjaten voitot itselleen
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #53 : Helmikuu 11, 2008, 22:51:22 pm »

Mestarinkadulle Lahteen tulee tuollainen.
Aika näyttää miten tää alkaa kierrätämään.
Katselin kun olin kusettamassa Ronttia et paljon niillä menee kamaa silleenkin mitä ne ei hyödynnä vaan ne on vesisateessa.
Pitääpä mennä kyselemään miten ne aikoo pistää nämä kamat kierrätykseen direktiivin mukaisesti.
Asiasta tiedotetaan myöhemmin täällä minkälainen tyyli Neo-ACT :lla harrastelijoihin ja mikä niillä on hinnoittelupolisiikka.
Kuulema tietokoneen materiaaliarvo on 15 euroa mitä pitän kyllä melkomoisen liioiteltuna.
Mut katsellaas miten tää kierrätys tuolla toimii.

Näillähän on 2 yhteisöä tässä melkein samassa paketissa.
http://www.neo-act.fi/  http://www.kierratys.net/

Sain varmalta taholta tiedon että myymälä aukenee 15.2. klo 10.30
Ainon olla paikalla.
Toivottavasti olen saanut yrityksestä väärän käsityksen ja homma toimii myös harrastelijaystävällisesti.
tallennettu
Randy
Full Member

« Vastaus #54 : Helmikuu 12, 2008, 08:48:00 am »

Jäämme jännityksellä ja mielenkiinnolla odottamaan raporttia avajaisista!
Toivottavasti olisi kuitenkin asiallinen mesta.
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #55 : Helmikuu 12, 2008, 09:25:14 am »

Jäämme jännityksellä ja mielenkiinnolla odottamaan raporttia avajaisista!
Toivottavasti olisi kuitenkin asiallinen mesta.

Sitä toivon minäkin.
Patinahan hanskaa homman toivottavasti myös tämä uusi tulokas.
Teen video reportaasin paikasta koska ei näitä kierrätys juttuja kovin paljoa ole.
Saavatpahan sitten kansa itsde vertailla paikkoja missä ovat käyneet.

tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #56 : Helmikuu 12, 2008, 09:54:15 am »

*****Perussääntö: Kaikki tuotteet tulee vastaanottaa, varastoida ja kuljettaa siten, että tuotteiden uudelleenkäyttö

on mahdollista eli tuotteita ei saa varastoida tai kuljettaa taivasalla eikä avokonteissa.***

http://www.elker.fi/img_main/originals/kerayspisteohjeistus.pdf
tallennettu
pave
Vieras
« Vastaus #57 : Helmikuu 14, 2008, 22:43:26 pm »

Joo, tuo Elkerin ohjeistus ei ole mennyt tolle ÄIJÄLLE kaaliin,... nythän se tietysti väittää että nuo kamat on tutkittu ja testattu, et ne on paskaa!
Mutta, kun sillä ei ole tilaa varastoida niitä sisätiloihin, jossa se ne testaisi tai edes katsoisi päälisin puolin onko edes mahd. "hyvää kamaa"!

Elkerihän selvästi sanoo (tuossa lainaus);
Perussääntö:
Kaikki tuotteet tulee vastaanottaa, varastoida ja kuljettaa siten, että tuotteiden uudelleenkäyttö on mahdollista eli tuotetta ei saa varastoida tai kuljettaa taivasalla eikä avokonteissa.... (kuljetus toteutuu, onhan sillä konttiauto,... mutta kun ne roudataan siitä noihin ulkosäilytystiloihin)! Mitä nyt siinä pihalla seisoo!!! ...

KUN TUONKIN KAMAN TULISI OLLA suojattuna, kontissa tai sisätiloissa (jossain muualla kuin ulkona vesi- ja lumisateessa)!!!
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #58 : Helmikuu 15, 2008, 08:54:37 am »

Joo, tuo Elkerin ohjeistus ei ole mennyt tolle ÄIJÄLLE kaaliin,... nythän se tietysti väittää että nuo kamat on tutkittu ja testattu, et ne on paskaa!
Mutta, kun sillä ei ole tilaa varastoida niitä sisätiloihin, jossa se ne testaisi tai edes katsoisi päälisin puolin onko edes mahd. "hyvää kamaa"!

Elkerihän selvästi sanoo (tuossa lainaus);
Perussääntö:
Kaikki tuotteet tulee vastaanottaa, varastoida ja kuljettaa siten, että tuotteiden uudelleenkäyttö on mahdollista eli tuotetta ei saa varastoida tai kuljettaa taivasalla eikä avokonteissa.... (kuljetus toteutuu, onhan sillä konttiauto,... mutta kun ne roudataan siitä noihin ulkosäilytystiloihin)! Mitä nyt siinä pihalla seisoo!!! ...

KUN TUONKIN KAMAN TULISI OLLA suojattuna, kontissa tai sisätiloissa (jossain muualla kuin ulkona vesi- ja lumisateessa)!!!

Tuol kansiossa on eiliet kuvat

http://viheraho.com/forum/15022008/

Jos joku jaksaa upottaa parhaat kuvat foorumille ni tehköön niin mä en jaksa tommosta määrää.
Tos on video http://viheraho.com/forum/15022008/15022008%20(23).AVI

http://www.youtube.com/watch?v=QHBovZcKCNA

http://www.youtube.com/watch?v=JXe_5vICTEs

http://www.youtube.com/watch?v=Jtb4YMRspsw

tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #59 : Helmikuu 15, 2008, 13:05:02 pm »

Alkuun on kuulema auki torstaisin ja perjantaisin.
Ostin itseasiassa videot mitkä makso kympin ja sit romulaarista digiboxin vitosella.
Sitoumuksen pitää kirjottaa jos haluaa romunurkasta kamaa ja siinä on sellaisia ehtoja et sitä ei saa myydä ja takas tonne jos ei voi itse hyödyntää.
No minä kyllä hyödynnän kyllä tuosta digiboxista tuon levyn ja powerin loput vien takas.

Videot on ok.

tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 51 Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!