Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Syyskuu 08, 2010, 15:51:50 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Löytyykö flipperi?
Tiedätkö tarpeettoman tai viallisen flipperin?
Kerro siitä meille,etsimme flipperille uuden omistajan.
Sähköpostia osoitteeseen flipperit@viheraho.com
53064 viestiä 6751 aihetta kirjoittanut 1138 jäsentä
Uusin jäsen: Ytimenmurskaaja
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Viheraho.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Testaus
| | |-+  Mihin lumi kärrätään
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Mihin lumi kärrätään  (Luettu 839 kertaa)
lammassaari
Sr. Member

« : Helmikuu 21, 2010, 20:39:03 pm »

Mihin lumet kaduilta häviävät, nyt se on selvitetty  Hymyilee
tallennettu
Nasse
Hero Member

« Vastaus #1 : Helmikuu 22, 2010, 15:52:02 pm »

Mihin lumet kaduilta häviävät, nyt se on selvitetty  Hymyilee

Rekathan ne lastaa kyytiin auran kanssa nuo lumet ja kuskaavat jonnekkin muualle kaupungista ... Toisaalta ihan hyvä, muutenhan täällä hukuttaisi lumikasoihin..
tallennettu
sf6mtk
Sr. Member

« Vastaus #2 : Helmikuu 22, 2010, 16:48:52 pm »

Rekathan ne lastaa kyytiin auran kanssa nuo lumet ja kuskaavat jonnekkin muualle kaupungista ... Toisaalta ihan hyvä, muutenhan täällä hukuttaisi lumikasoihin..
Nimenomaan. Itekkin tänä talvena paljon aurauksia tehneenä voin sanoa et tosiaan hukuttais ellei niitä välil pois kärrättäis. Monessa paikassa ei ole tilaa tarpeeksi, että voisi kasat sinne jättää joten välil pakko tyhjentääkkin.
tallennettu
vesa
Newbie
*

« Vastaus #3 : Helmikuu 22, 2010, 19:28:32 pm »

ittelki auraamista ollu jonkun verran.. ja koululla ajoin tilan pihasta lunta pois kun alko olemaan aika isot kasat jo.. kotonakin nurmikoilla niin korkea penkka lingon jäljiltä että talolta kun kattoo pihaapäin niin ei näy jos vaikka auto penkan takana Hymyilee leveästi
tallennettu
Nasse
Hero Member

« Vastaus #4 : Helmikuu 22, 2010, 22:42:12 pm »

Itellä ei tartte aurata kun ite asustelen kerrostalossa ja aurat käy aina aikaiseen auraamassa jos lunta on sadellut. Ite auraan aina ajankuluksi jos päivällä satelee ..  Virnistää
tallennettu
andrelinoge
Vieras
« Vastaus #5 : Helmikuu 26, 2010, 02:16:04 am »

Lainatkaahan mulle aura. Täällä ei toimi yhtään toi homma. Kohta sanonkin huoltomiehelle että tänne se aura niin mä hoidan homman. Ei edes saa omaa autoa sille tarkoitettuun paikkaan kun siinä on 30cm lunta eikä sitä oikein voi naapurin paikalle heittää.
tallennettu
Bajari
Valvojat S

« Vastaus #6 : Helmikuu 26, 2010, 07:33:39 am »

Lainatkaahan mulle aura. Täällä ei toimi yhtään toi homma. Kohta sanonkin huoltomiehelle että tänne se aura niin mä hoidan homman. Ei edes saa omaa autoa sille tarkoitettuun paikkaan kun siinä on 30cm lunta eikä sitä oikein voi naapurin paikalle heittää.

Kyllähän auton pitää vielä 30cm hangessa päästä. Onneks naapuri on innokas kolailee  nii hoitaa pihan puhtaaks joka päivä.
tallennettu
Nasse
Hero Member

« Vastaus #7 : Helmikuu 26, 2010, 14:58:16 pm »

No onpas sentään kun ei pihoja käydä auraamassa ja parkkipaikkoja, meillä sentään nuokin aurat auraa tyhjätkin parkit jos ei autoa ole...  Iskee silmää
tallennettu
Jari1996
Full Member

Ja käy tamtam Juankoski here i come...

« Vastaus #8 : Maaliskuu 02, 2010, 07:25:44 am »

Lumenkaatopaikoilta löytää aarteita.. oon löytäny parit puhelimet ja rahhaa yms.. ja tietenkii pulloja ja tölökkejä.
tallennettu

Vietkong 2 -Adminstator. Moh-pa JariJuankoski, cod- PasiViherahoFAN Hymyilee aapeli- jari1996
lammassaari
Sr. Member

« Vastaus #9 : Maaliskuu 07, 2010, 16:09:49 pm »

Eipä paljon enää mahdu:

http://www.youtube.com/watch?v=gAt6VzzlbwM

tallennettu
Nasse
Hero Member

« Vastaus #10 : Maaliskuu 08, 2010, 23:40:33 pm »

No onpas sentään kun ei pihoja käydä auraamassa ja parkkipaikkoja, meillä sentään nuokin aurat auraa tyhjätkin parkit jos ei autoa ole...  Iskee silmää

Saatinhan se tämäkin piha vihdoin tänään aurattua kun jo näytti ihan toivottomalta täälläkin päin... Tiekin oli jo ihan lumessa eikä oltu monneen päevään aurattu nii on siinä hyvä pyörällä ja autolla ajella. Ehkä pikkuisen voisi aikaisemmin aurata täälläkin nuo tiet kun luntakin satelee aina silloin tällöin, ettei ihan  lumeen hukuttaisi täälläkään...
tallennettu
Sivuja: [1] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!