Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Heinäkuu 29, 2010, 20:22:54 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
PasiRadio
Muistathan tutustua myös radion viralliseen sivustoon osoitteessa www.pasiradio.com
51223 viestiä 6463 aihetta kirjoittanut 1058 jäsentä
Uusin jäsen: Pekka
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Viheraho.info
|-+  Kierrätys
| |-+  Kierrätys
| | |-+  Pasille kamaa ... serominpskaa
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pasille kamaa ... serominpskaa  (Luettu 644 kertaa)
pave
Vieras
« : Tammikuu 27, 2010, 10:29:55 am »

Virnistää Virnistää   B L - 4 C  akkuja .. jos sulla on tuollaisia tai tulee .. niin muutama kelpaa MULLE(??)

JA sinulle oli se  ..  B L - 6 M  ---  saat kunhan vaan nähdään -käyt tai ...  Cool
tallennettu
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« Vastaus #1 : Tammikuu 27, 2010, 12:02:45 pm »

Virnistää Virnistää   B L - 4 C  akkuja .. jos sulla on tuollaisia tai tulee .. niin muutama kelpaa MULLE(??)

JA sinulle oli se  ..  B L - 6 M  ---  saat kunhan vaan nähdään -käyt tai ...  Cool

Ilmeisesti yksi tuollainen on tuossa.Kunnosta ei mitään tietoa.
otetaan taskun pohjalle pyörimään ni joskus päätyy sinne.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2010, 12:16:42 pm kirjoittanut Viheraho » tallennettu
pave
Vieras
« Vastaus #2 : Tammikuu 27, 2010, 12:16:14 pm »

Ilmeisesti yksi tuollainen on tuossa.Kunnosta ei mitään tietoa.
otetaan taskun pohjalle pyörimään ni joskus päätyy sinne.

Virnistää  .. jeps ja joo`oh .. mä heitän heinixit helttaan ja laratut duraselit pers...n ja lähen sunistelemaan lähikuppilaan - CAFE STAR III`iin ..
ei sitä näin kylmällä -kylmiltään tuon pitemmälle .. nimenpäivät jatkuu ja jatkuu ..
on tää ikääntyminen sit vaan ouron ihmeellisen kivaa .. juo sinäkin viiNAAAA .. niin et huomaa sitä vanhenmistasi ...
"kolottaako, ahdistaako, janottaako ja onko muuten vaan vtututsta" ?

.. tämä auttaa siihen ja moneen muuhunkin tautiin .. oire-diagnoosi-korjaussarja ja .......
`hopsankeikkaakunhorjahtaa ja tanssiaskelonkevyt´  Virnistää

tallennettu
Jari1996
Jr. Member
**

Ja käy tamtam Juankoski here i come...

« Vastaus #3 : Helmikuu 08, 2010, 19:33:43 pm »

Nuissa nokian bl-xx akuissa ei ole muuta eroa kuin että mitä isompi numero sitä paksumpi ja sitä pitempään kestää virta. Mutta en ota vastuuta jos räjäytät puhelimesi vääränlaisella akulla. itselläni ei ole räjäh.. PUM!
tallennettu

Vietkong 2 -Adminstator. Moh-pa JariJuankoski, cod- PasiViherahoFAN Hymyilee aapeli- jari1996
Sivuja: [1] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!