Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Heinäkuu 29, 2010, 20:19:18 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
PasiRadio Palvelee
Pasiradion palvelunumero 0600 414553 palveleelähetysten aikana.Joskus muulloinkin.Puhelun hinta 5 euroa + normaali puhelumaksu.
51222 viestiä 6463 aihetta kirjoittanut 1058 jäsentä
Uusin jäsen: Pekka
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Viheraho.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  PasiRadio
| | |-+  Viesti studioon numeroon 16242
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Viesti studioon numeroon 16242  (Luettu 4142 kertaa)
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« Vastaus #45 : Helmikuu 18, 2010, 14:10:39 pm »

Mahdollisesti videostreamista joudutaan poistamaan ääniraita tekijänoikeusmaksujen takia.
Kun porukat kuuntelee samaa tuplana ja niistä on tehtävä tilastot.
Näillä näkymin se mahdollisesti ratkaistaan tuo gramex maksujen kohoaminen.

Minä kokeilin tuota videostreamia viikko sitten, niin minulla ei tullut siihen mitään. Tuli vain että ei voida sivua näyttää, niin kyllä vähän vitutti kun olisi ollut kiva katsoa miten Pasi lähetystä vetää...  Vihainen

Siellä on ongelma mutta kun monta kertaa vaan sitkeästi yrittää niin toimii se .
tallennettu
Nasse
Sr. Member

« Vastaus #46 : Helmikuu 18, 2010, 14:35:52 pm »

Mahdollisesti videostreamista joudutaan poistamaan ääniraita tekijänoikeusmaksujen takia.
Kun porukat kuuntelee samaa tuplana ja niistä on tehtävä tilastot.
Näillä näkymin se mahdollisesti ratkaistaan tuo gramex maksujen kohoaminen.

Minä kokeilin tuota videostreamia viikko sitten, niin minulla ei tullut siihen mitään. Tuli vain että ei voida sivua näyttää, niin kyllä vähän vitutti kun olisi ollut kiva katsoa miten Pasi lähetystä vetää...  Vihainen

Siellä on ongelma mutta kun monta kertaa vaan sitkeästi yrittää niin toimii se .

Ahaa.. Pitääpä kokeilla huomenna vain niin jospa se siitä ..  Hymyilee
tallennettu
Kyösti
Vieras
« Vastaus #47 : Helmikuu 27, 2010, 15:20:52 pm »

Viesti studioon

Kirjoita

P välilyönti viestisi ja tämä numeroon 16242
viestin hinta 1.90 euroa / viesti
Herättää kamalasti tämä systeemi ihmetystä. Nimittäin kallis on tää palvelu 1,90 euroa (11,30 mk) ajatelkaa tosiaan mikä rahan keruuvimma on, yleensä käynnissä viikon loppuna. 16242 numeroon textailu on todella kallista, nipin, napin toiveet toteutuu taikka jäävät toteutumatta.. Mutta 11,30 mummun markkaa tää kummiskin maksaa.Tuntematon numero jos soittaa puhelu hylkäytyy heti kun punainen nuppi pohjaan painautuu.Tekstareita on aika vaikea hylätä, ne tulla tupsahtaa siitä huolimatta. Olen havainnut vielä erään tosiseikan, nimittäin 045,, suuntanumero ja 78400950 puhelin numero on tavallista pitempi, ihmetyttää kun 8 numeroa jyröttää peräkkäin, eiköhän 7 riitä. Numero minun maalaisjärjen mukaan pitäisi olla 045-7840095. Viimeinen nolla joutaa vaikka hornan kuuseen.Mailia lähettämällä sai oman toivebiisin kuulumaan, mutta ei enää 2010 luvulla. Maili toiveet on nykyään historiaa, näin ikävästi.
tallennettu
Hankkija
Hero Member

« Vastaus #48 : Helmikuu 27, 2010, 15:33:40 pm »

Viesti studioon

Kirjoita

Herättää kamalasti tämä systeemi ihmetystä. Nimittäin kallis on tää palvelu 1,90 euroa (11,30 mk) ajatelkaa tosiaan mikä rahan keruuvimma on, yleensä käynnissä viikon loppuna. 16242 numeroon textailu on todella kallista, nipin, napin toiveet toteutuu taikka jäävät toteutumatta.. Mutta 11,30 mummun markkaa tää kummiskin maksaa.Tuntematon numero jos soittaa puhelu hylkäytyy heti kun punainen nuppi pohjaan painautuu.Tekstareita on aika vaikea hylätä, ne tulla tupsahtaa siitä huolimatta. Olen havainnut vielä erään tosiseikan, nimittäin 045,, suuntanumero ja 78400950 puhelin numero on tavallista pitempi, ihmetyttää kun 8 numeroa jyröttää peräkkäin, eiköhän 7 riitä. Numero minun maalaisjärjen mukaan pitäisi olla 045-7840095. Viimeinen nolla joutaa vaikka hornan kuuseen.Mailia lähettämällä sai oman toivebiisin kuulumaan, mutta ei enää 2010 luvulla. Maili toiveet on nykyään historiaa, näin ikävästi.

Turha marista. Eikö se ole vielä mennyt kaaliin että radion pyörittäminen ei ole ilmaista puuhaa ja jostakin niitä tulojakin on tultava, muuten ei homma pyöri.
tallennettu

^^Jaxe^^
Sr. Member

« Vastaus #49 : Helmikuu 27, 2010, 17:54:47 pm »

Herättää kamalasti tämä systeemi ihmetystä. Nimittäin kallis on tää palvelu 1,90 euroa (11,30 mk) ajatelkaa tosiaan mikä rahan keruuvimma on, yleensä käynnissä viikon loppuna. 16242 numeroon textailu on todella kallista, nipin, napin toiveet toteutuu taikka jäävät toteutumatta..

Jos ajattelee asiaa niin että kuinka monta tuntia saa viihdettä tuolla 1.90 euron sijoituksella, niin minusta se ei ole ainakaan kallista. Lisäksi tekstarien lähettäminen on täysin vapaaehtoista. Tosiasia on kuitenkin se että ilman tekstareita radion pyörittäminen voi loppua kun "kanan lento".
Siitähän sitten syntyy itku ja hammasten kiristys kun radioo ei enää kuulu perjantai iltaisin. Nyt siihen voi viellä vaikuttaa ken tahtoo.
tallennettu

Elämä on lyhyt. Nauti siitä.
Fullflavor
Hero Member

Asian ytimessä.

« Vastaus #50 : Helmikuu 27, 2010, 20:22:33 pm »

Omasta mielestäni olis hyvää että tulisi joku esim 5e/kk maksu radion kuunteluun.
Ehkä hankala idea toteuttaa mutta olisi mielestä järkevää.  Ja palattaisiin muutenkin vanhaan tyyliin.

Eli jollet halua maksaa niin et myös kuuntele.
tallennettu
Seashadow
Full Member

1939-1945 Himmetä ei muistot koskaan saa!

« Vastaus #51 : Helmikuu 27, 2010, 20:33:20 pm »

Omasta mielestäni olis hyvää että tulisi joku esim 5e/kk maksu radion kuunteluun.
Ehkä hankala idea toteuttaa mutta olisi mielestä järkevää.  Ja palattaisiin muutenkin vanhaan tyyliin.

Eli jollet halua maksaa niin et myös kuuntele.

Hyvä idea , toi toimisi. Tosin jos se striimi kysyy salasanaa niin varmasti joku jakaisi omaansa jossain...  Näyttää kieltä irea epäonnistuisi.
tallennettu

"On Pohjolan hangissa meill' isänmaa
sen rannalla loimuta lietemme saa" Kiitos Sotaveteraaneille!
Kyösti
Vieras
« Vastaus #52 : Helmikuu 28, 2010, 08:02:17 am »

Viesti studioon

Kirjoita

Turha marista. Eikö se ole vielä mennyt kaaliin että radion pyörittäminen ei ole ilmaista puuhaa ja jostakin niitä tulojakin on tultava, muuten ei homma pyöri.
Ilkiätkin suosia tota ÄLYTÖNTÄ, nimen omaan älytöntä rahastusta, 11,30 mk on rahaa ja sillä sai joskus 1990 luvulla divareista CD levyjä ja rahat menivät parempaan tarkoitukseen.Ostan 2,00 eurolla CD levyjä, vaikka kirpputorilta ja rahat eivät mene hukkaan. En lähetä ikinä textareita numeroon 16242 nimittäin jos olisin leväperäinen ja lähettäisin musa-textarin numeroon 16242 lopputulos on toivebiisi ei taatusti toteudu, siitä olen täysin varma.
tallennettu
Seashadow
Full Member

1939-1945 Himmetä ei muistot koskaan saa!

« Vastaus #53 : Helmikuu 28, 2010, 10:47:43 am »

Viesti studioon

Kirjoita

Ilkiätkin suosia tota ÄLYTÖNTÄ, nimen omaan älytöntä rahastusta, 11,30 mk on rahaa ja sillä sai joskus 1990 luvulla divareista CD levyjä ja rahat menivät parempaan tarkoitukseen.Ostan 2,00 eurolla CD levyjä, vaikka kirpputorilta ja rahat eivät mene hukkaan. En lähetä ikinä textareita numeroon 16242 nimittäin jos olisin leväperäinen ja lähettäisin musa-textarin numeroon 16242 lopputulos on toivebiisi ei taatusti toteudu, siitä olen täysin varma.

Heh et ole radioita tainnut kuunnella sitten koskaan , ne toiveet kyllä Totetutuvat siellä, eivät ehkä ihan heti / samassa lähetyksessä.
tallennettu

"On Pohjolan hangissa meill' isänmaa
sen rannalla loimuta lietemme saa" Kiitos Sotaveteraaneille!
Kyösti
Vieras
« Vastaus #54 : Helmikuu 28, 2010, 11:12:16 am »

Viesti studioon

Kirjoita

Heh et ole radioita tainnut kuunnella sitten koskaan , ne toiveet kyllä Totetutuvat siellä, eivät ehkä ihan heti / samassa lähetyksessä.
Tämän viikon perjantana kello 21.00 pasiradio kuului myös täällä.Miksi puhelin numero 045,, tässä suuntanumero ja 7840095 ja 0, tässähän on 8 numeron rimpsu kun toi nolla tämän numeron lopussa jyröttää. Matikkapääni mukaan 7 numeroa, esimerkiksi 045--7840095 eikä mitään nollaa matikka pääni mukaan oikeasti kuulu. Kerrataan 045--7840095 asia on VOT.
tallennettu
Ola
Full Member

« Vastaus #55 : Helmikuu 28, 2010, 15:44:12 pm »

Tämän viikon perjantana kello 21.00 pasiradio kuului myös täällä.Miksi puhelin numero 045,, tässä suuntanumero ja 7840095 ja 0, tässähän on 8 numeron rimpsu kun toi nolla tämän numeron lopussa jyröttää. Matikkapääni mukaan 7 numeroa, esimerkiksi 045--7840095 eikä mitään nollaa matikka pääni mukaan oikeasti kuulu. Kerrataan 045--7840095 asia on VOT.

Kysy sitä Saunalahdelta. Ilmeisesti nuo 7-numeroiset alkavat loppumaan ja Saunalahdelta saa siksi 8-numeroisia?
tallennettu

Viheraho
Administrator

« Vastaus #56 : Helmikuu 28, 2010, 15:58:40 pm »

Kysy sitä Saunalahdelta. Ilmeisesti nuo 7-numeroiset alkavat loppumaan ja Saunalahdelta saa siksi 8-numeroisia?

Tämä on alun perin ollut speedy liittymä olikohan se gsm suomi tai jotain mikä kellahti.
sitten se kierti dna:n kautta saunalahdelle.
tallennettu
^^Jaxe^^
Sr. Member

« Vastaus #57 : Maaliskuu 10, 2010, 18:23:00 pm »

Pystyykö Pasi noin lonkalta sanomaan, onko radiolla toivoa sen suhteen että nämä tekstiviestit mahdollisesti kattaisivat kulut edes jotenkin?  Tietysti ei saa vetää lliian nopeita johtopäätöksiä viellä, koska palvelu on sen verran uusi.
"Veitsi kurkulla" periaatteella  jatkaminen on varmasti todella rasittavaa pitemmän päälle juontajalle.
tallennettu

Elämä on lyhyt. Nauti siitä.
Viheraho
Administrator

« Vastaus #58 : Maaliskuu 10, 2010, 18:33:39 pm »

Pystyykö Pasi noin lonkalta sanomaan, onko radiolla toivoa sen suhteen että nämä tekstiviestit mahdollisesti kattaisivat kulut edes jotenkin?  Tietysti ei saa vetää lliian nopeita johtopäätöksiä viellä, koska palvelu on sen verran uusi.
"Veitsi kurkulla" periaatteella  jatkaminen on varmasti todella rasittavaa pitemmän päälle juontajalle.

Kuuntelijaluvut on jatkuvassa nousussa samoin luonnollisesti kulut.
niin tekijänoikeusmaksut kuin palvelinkulut.
Ja vielä en ihan tarkkaan tiedä riittääkö tuosta tulevat kulut kokonaan kaikkeen.Toivotaan että riittää.
Jos ei riitä pitää miettiä muuta millä noita kuluja kattaisi.

tallennettu
Kyösti
Vieras
« Vastaus #59 : Maaliskuu 14, 2010, 10:54:00 am »

Pystyykö Pasi noin lonkalta sanomaan, onko radiolla toivoa sen suhteen että nämä tekstiviestit mahdollisesti kattaisivat kulut edes jotenkin?  Tietysti ei saa vetää lliian nopeita johtopäätöksiä viellä, koska palvelu on sen verran uusi.
"Veitsi kurkulla" periaatteella  jatkaminen on varmasti todella rasittavaa pitemmän päälle juontajalle.

Kuuntelijaluvut on jatkuvassa nousussa samoin luonnollisesti kulut.
niin tekijänoikeusmaksut kuin palvelinkulut.
Ja vielä en ihan tarkkaan tiedä riittääkö tuosta tulevat kulut kokonaan kaikkeen.Toivotaan että riittää.
Jos ei riitä pitää miettiä muuta millä noita kuluja kattaisi.

Ainakaan minä en toissa iltana, yönä kuunnellut tätä nettiradiota. Eiköhän tämän viikon kuuntelija luku ole ja on --1 , matikkapääni mukaan on. Tein hyvän palveluksen itselleni kun en kuunnellut nettiradiota. Hieno homma.

(quote korjattu jälleen kerran. T. Bajari)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2010, 11:03:08 am kirjoittanut Bajari » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!