Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Heinäkuu 29, 2010, 20:23:58 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
PasiRadio Palvelee
Pasiradion palvelunumero 0600 414553 palveleelähetysten aikana.Joskus muulloinkin.Puhelun hinta 5 euroa + normaali puhelumaksu.
51223 viestiä 6463 aihetta kirjoittanut 1058 jäsentä
Uusin jäsen: Pekka
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Viheraho.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  PasiRadio
| | |-+  Pasiradion keskustelulähetys alkaa jälleen 4.10.2009 Jahnukaisen vetämänä
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pasiradion keskustelulähetys alkaa jälleen 4.10.2009 Jahnukaisen vetämänä  (Luettu 1979 kertaa)
Fullflavor
Hero Member

Asian ytimessä.

« Vastaus #15 : Helmikuu 07, 2010, 01:59:45 am »

Jaaha.

Keskustelulähetys muuttui sitten peruskänni radioksi
tallennettu
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« Vastaus #16 : Helmikuu 07, 2010, 02:23:22 am »

Jaaha.

Keskustelulähetys muuttui sitten peruskänni radioksi

Sitä tarjotaan mitä halutaan.
tallennettu
omenamehua ja sisuviinaa
Newbie
*

PasiRadio Rocks:)

« Vastaus #17 : Helmikuu 20, 2010, 22:57:10 pm »

Meidänkin koulussa on muuten se juttu et energiajuomaa ei saa tuoda kouluun, mut limuu, mehuu yms. saa... Turengin yhteiskoulua käyn...itse juon välillä energiajuomaa, ei sitä liikaa kannata lipittää...
tallennettu

Kuunnelkaa JanneRadiota joka tiistai ja joka toinen lauantai osoitteesta: www.janneradio.listen2myradio.com
Lisätietoa kotisivuiltani: www.jannesalonen.webs.com
Viheraho
Administrator

« Vastaus #18 : Helmikuu 21, 2010, 02:21:46 am »

Meidänkin koulussa on muuten se juttu et energiajuomaa ei saa tuoda kouluun, mut limuu, mehuu yms. saa... Turengin yhteiskoulua käyn...itse juon välillä energiajuomaa, ei sitä liikaa kannata lipittää...

koulu ja paikkakunta?
tallennettu
Seashadow
Full Member

1939-1945 Himmetä ei muistot koskaan saa!

« Vastaus #19 : Helmikuu 22, 2010, 23:33:17 pm »

Heh sinänsä aika huvittavaa että koulu kieltää mitä sinne saa tuoda ja mitä ei Hymyilee leveästi
tallennettu

"On Pohjolan hangissa meill' isänmaa
sen rannalla loimuta lietemme saa" Kiitos Sotaveteraaneille!
omenamehua ja sisuviinaa
Newbie
*

« Vastaus #20 : Helmikuu 27, 2010, 02:30:03 am »

koulu ja paikkakunta?
Koulu on Turengin yhteiskoulu/lukio Janakkalassa. Se on Hämeenlinnan vierssä....
tallennettu

Kuunnelkaa JanneRadiota joka tiistai ja joka toinen lauantai osoitteesta: www.janneradio.listen2myradio.com
Fullflavor
Hero Member

Asian ytimessä.

« Vastaus #21 : Helmikuu 27, 2010, 02:34:06 am »

Jaaha.

Vai että Jahnukaisen keskustelulähetykset loppuivat kokonaan. Harmi sinänsä että kävi näin.
tallennettu
omenamehua ja sisuviinaa
Newbie
*

« Vastaus #22 : Helmikuu 27, 2010, 02:53:20 am »

Jaaha.

Vai että Jahnukaisen keskustelulähetykset loppuivat kokonaan. Harmi sinänsä että kävi näin.
Joo itekki kuuntelin vaan kerran, sen vikan kerran, mut ihan hyvä se oli, et harmi juu:/
tallennettu

Jahnukainen
Newbie
*

« Vastaus #23 : Helmikuu 27, 2010, 04:53:06 am »

Asiallisempaa oli viimeinen lähetys. Ja juuri kun alkoi olla kasassa mm. uusia haastatteluita varastossa herättämään keskustelua ja täällä halusi jopa normi Pasiradion kuuntelija vierailla niin sitten tuolta ylhäältä sanotaan näin:

http://www.viheraho.info/index.php/topic,5563.0.html

Että "kiitti sulle puolen vuoden ilmaistyöstäsi moro"  Virnistää
tallennettu
Fullflavor
Hero Member

Asian ytimessä.

« Vastaus #24 : Helmikuu 27, 2010, 05:03:23 am »

Kai jatkat omassa radiossasi keskustelulähetyksiä?

Meinaan oli mielenkiintoisia lähetyksiä ja olisi mukava kuunnella tulevaisuudessa. Meinaan tuon pienen tauon aikana keskustelulähetyksen taso nousi hyvin, ei ollut enää päällepuhumisija ym häiritsevää.

Harmi tosiaan että kävi näin.
tallennettu
Jahnukainen
Newbie
*

« Vastaus #25 : Helmikuu 27, 2010, 08:34:47 am »

Meinaan oli mielenkiintoisia lähetyksiä ja olisi mukava kuunnella tulevaisuudessa. Meinaan tuon pienen tauon aikana keskustelulähetyksen taso nousi hyvin, ei ollut enää päällepuhumisija ym häiritsevää.

Kyllä mulla on mielessä tuo käynyt että tälle nyt menetetylle kehitetään jatkoa ihan omin voimin. Se on mielenilmaukseni Pasin yksipuolista toimintaa vastaan ja samalla tuo teille ohjelmaa jotka ovat pitäneet lähetyksistäni. Käytän toistaiseksi ilmaista streemiä johon mahtuu kuuntelijoita - listen2myradio - ja mahtuu sinne asiaohjelmakin.

Tätä kaikkea täytyy nyt hautoa mielessä. Ilman sitä anteeksipyyntöä ja tiettyjen oikeuksien palauttamista mulla ei ole Pasille mitään asiaa.
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #26 : Helmikuu 27, 2010, 09:29:38 am »

Kyllä mulla on mielessä tuo käynyt että tälle nyt menetetylle kehitetään jatkoa ihan omin voimin. Se on mielenilmaukseni Pasin yksipuolista toimintaa vastaan ja samalla tuo teille ohjelmaa jotka ovat pitäneet lähetyksistäni. Käytän toistaiseksi ilmaista streemiä johon mahtuu kuuntelijoita - listen2myradio - ja mahtuu sinne asiaohjelmakin.

Tätä kaikkea täytyy nyt hautoa mielessä. Ilman sitä anteeksipyyntöä ja tiettyjen oikeuksien palauttamista mulla ei ole Pasille mitään asiaa.

Ei mulla ole mitään vastaan jos pistät oman keskustelulähetyksen.
Se olisi jopa toivottavaa.
Tuota viimeisintä ei ole vielä näynyt misään ni oletin ettei sitä näykkään.
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #27 : Helmikuu 27, 2010, 10:10:37 am »

sopimuksen mukaan mun pitää saada tallenne tuosta välittömästi lähetyksen jälkeen.
en ole saanut.
antaa olla jos ja kun se on niin vaikeata.

tallennettu
Jahnukainen
Newbie
*

« Vastaus #28 : Maaliskuu 02, 2010, 14:37:34 pm »

sopimuksen mukaan mun pitää saada tallenne tuosta välittömästi lähetyksen jälkeen.
en ole saanut.
antaa olla jos ja kun se on niin vaikeata.

Sinä se olet tässä rikkonut ensimmäisenä sopimuksen. Ja poistanut multa tunnukset ftp:lle, joten ei ole edes paikkaa mihin uppia lähetys. Se tulee jos saan tunnukset takaisin.
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #29 : Maaliskuu 02, 2010, 14:56:39 pm »

No mulla on se lähetys jo.
mitään ei ole tietenkään poistettu mutta passu on muutettu.
Kunhan joskus sieltä saadaan ssh oikat pois ni palautetaan.
odottelen tosin edelleen sitä ftp asetusta se on kimmon käsissä.jos se joskus......
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!