Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Heinäkuu 29, 2010, 20:18:44 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
PasiRadio Palvelee
Pasiradion palvelunumero 0600 414553 palveleelähetysten aikana.Joskus muulloinkin.Puhelun hinta 5 euroa + normaali puhelumaksu.
51222 viestiä 6463 aihetta kirjoittanut 1058 jäsentä
Uusin jäsen: Pekka
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Viheraho.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  PasiRadio
| | |-+  Pasiradion keskustelulähetys alkaa jälleen 4.10.2009 Jahnukaisen vetämänä
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pasiradion keskustelulähetys alkaa jälleen 4.10.2009 Jahnukaisen vetämänä  (Luettu 1978 kertaa)
Jahnukainen
Newbie
*

« : Lokakuu 04, 2009, 02:35:32 am »

Muistanette vuoden 2008 aikana tulleet Pasiradion keskustelulähetykset. Saimme silloin kuulla mitä erilaimpia keskustelunaiheita, mutta lopulta lähetysten pitäminen kuitenkin pantiin jäihin soittajien vähäisyyden vuoksi.

Nyt jäät on sulatettu ja yritetään uusilla voimilla jatkaa keskustelulähetyksen perinteitä. Juontajana Pasiradioon useinkin soitellut herra Jahnukainen, kuuluvuusalue netin lisäksi kahdella ULA-asemalla: Radio kankaanpäässä taajuudella 101,7 MHz ja Helsingin seudulla TVKaista.fm:n kautta 102,0 MHz.

Sana on vapaa ja Jahnukainen jaksaa puhua pitkäänkin kuulijoita askarruttavista asioista sekä ottaa silloin tällöin itsekin kantaa. Ohjelma tulee joka sunnuntai Pasiradiossa alkaen kello 21.00 ja jatkuu ennalta määräämättömän ajan - niin kauan kuin soittajia ja asiallista keskusteltavaa riittää.

Tervetuloa sunnuntaisin kuulolle ja keskustelemaan !
tallennettu
oikan
Hero Member

« Vastaus #1 : Marraskuu 22, 2009, 02:35:49 am »

Nytkin kuuntelen suoraa lähetystä ja ongelma näis mun mielestä on aiheiden liika määrä, pintaliitoa asiasta toiseen. liiat soittajat (ryhmäpuhelut)? viime syksynä Viherahon vetämänä keskusteltiin yleensä yhden, max kahden soittajan kans kerrallaan ja silloin keskustelu oli syvällisempää. ei huudeltu toisten päälle.

Pitäskö Jahnukaisen puheenjohtajan roolissa päättää aihe ja pyytää keskustelemaan siitä?

Jotain linjakkuutta toivois... onhan tää hyvää hölinää mut mistään aiheesta saa kunnolla kiinni  Pyörittää silmiään
tallennettu
Seashadow
Full Member

1939-1945 Himmetä ei muistot koskaan saa!

« Vastaus #2 : Joulukuu 26, 2009, 19:29:50 pm »

Jahnu vois muokata viestii, eihä se enää kuulu TVkaistafm?
tallennettu

"On Pohjolan hangissa meill' isänmaa
sen rannalla loimuta lietemme saa" Kiitos Sotaveteraaneille!
Fullflavor
Hero Member

Asian ytimessä.

« Vastaus #3 : Joulukuu 26, 2009, 20:53:14 pm »

itekki tota jahnukaisen lähetyksen vetämistä ihmetellyt. Kun ottaa niit soittajii niin helvetisti ja lyö samaan pakettiin ja itse ei vedä ollenkaa lähetystä.
Sit tyypit hölisee ja puhuu päällekkäin ja jahnukainen potkii linjoilt niit pihalle.

YKSI tai EHDOTON MAKSIMI 2 ja jahnukainen samaan aikaan linjoilla.
Pysyy homma paremmin kasassa ja tulee järkevämmäks koko toiminta.

Eli samalla tavalla kuin herra Viheraho silloin aikonaan,kun vielä pystyi selvinpäi lähetyksiä tekemään.

Ja luulen että tämä on myös suurimman osan kuuntelijoiden toive.
tallennettu
oikan
Hero Member

« Vastaus #4 : Joulukuu 26, 2009, 21:21:56 pm »

Eli samalla tavalla kuin herra Viheraho silloin aikonaan,kun vielä pystyi selvinpäi lähetyksiä tekemään.

Ja luulen että tämä on myös suurimman osan kuuntelijoiden toive.

eikai se viina itseisarvo Viheraholla edelleenkään oo, olihan tässä syksyllä mm. afgaanikasvattajan tunnin haastattelu selvinpäin... ja sit se cannabislähetys  Virnistää

en oo muutamaa kertaa enempää jaksanu kyseistä hölinälähetystä kuunnella. eihän siinä pysy mitenkään kärryillä, kun koko ajan aihe ja puhuja vaihtuu. tämä on tietysti vain mun mielipide.
tallennettu
Fullflavor
Hero Member

Asian ytimessä.

« Vastaus #5 : Joulukuu 26, 2009, 21:32:39 pm »

Vähissä kummiskin ollut Pasin selvät lähetykset Virnistää
Noo Pasi kyllä vois tehä selvinpäin olevan keskustelulähetyksen vanhalla tyylillään niin saisi vähän vertailualtua. Jos vaan enää pystyy

Aika samoilla linjoilla olen kyllä tost hölinälähetyksist.
 Mut Jahnukainen tehkööt miten paremmaksi näkee.
tallennettu
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« Vastaus #6 : Joulukuu 26, 2009, 21:52:51 pm »

Vähissä kummiskin ollut Pasin selvät lähetykset Virnistää
Noo Pasi kyllä vois tehä selvinpäin olevan keskustelulähetyksen vanhalla tyylillään niin saisi vähän vertailualtua. Jos vaan enää pystyy

Aika samoilla linjoilla olen kyllä tost hölinälähetyksist.
 Mut Jahnukainen tehkööt miten paremmaksi näkee.

jotenkin ei kiinnosta istua tuossa ilman viinaa tuossa tiskin ääressä.
kun se menee väkisin pitämiseksi ni se ei oikein kiinnosta.
mutta koskaan ei pidä sano ei koskaan.
tallennettu
Jahnukainen
Newbie
*

« Vastaus #7 : Joulukuu 27, 2009, 02:04:34 am »

Katsotaan jos vuosi 2010 toisi uudistuksia. Ryhmäpuheluiden suuri määrä on osin kiinni siitä että samat ihmiset soittelee eikä erilaisia soittajia ole ollut liiaksi asti. Nyt on kehitelty sähköposti keskustelu@pasiradio.com johon voi lähetysten ulkopuolella lähettää aiheita jotka otetaan puheeksi.

Eli lähettäkää keskustelunaiheitanne keskustelu@pasiradio.com. Jos siellä on valmiita aiheita riittävästi, otetaan yksi aihe kerrallaan käsittelyyn ja samanaikaisia soittajia vähemmän. Mutta on hyvä saada useampi kuin yksi ihminen keskusteluun silti. Määrää voidaan vähentää tai alkaa jakaa tiukemmin puheenvuoroja.
tallennettu
Hankkija
Hero Member

« Vastaus #8 : Tammikuu 23, 2010, 19:41:28 pm »

Rakas saatana. Rukoilen että minun ei tarvitsisi kuunnella jahnukaisen keskustelulähetyksessä tänäiltana yleensä tuntitolkulla linjoilla roikkuvaa alaikäistä kuopiolaista Karoliinaa... Aamen.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 24, 2010, 01:47:00 am kirjoittanut Hankkija » tallennettu

Hankkija
Hero Member

« Vastaus #9 : Tammikuu 23, 2010, 22:39:20 pm »

Jahnukaisen lähetykseen voi soittaa tänään poikkeuksellisesti numeroon 046-6253345
tallennettu

Hankkija
Hero Member

« Vastaus #10 : Tammikuu 24, 2010, 01:47:35 am »

Rakas saatana. Rukoilen että minun ei tarvitsisi kuunnella jahnukaisen keskustelulähetyksessä tänäiltana yleensä tuntitolkulla linjoilla roikkuvaa alaikäistä kuopiolaista Karoliinaa... Aamen.

Ei auttanut rukoukset, niinpä pistän lähetyksen kiinni. hyvää yötä.
tallennettu

kreku
Jr. Member
**

« Vastaus #11 : Tammikuu 24, 2010, 16:26:17 pm »

joo pitää paikkansa! Mutta saatana on kovasydäminen tai sit se ei kuuntele pasiradiota.
tallennettu
Seashadow
Full Member

1939-1945 Himmetä ei muistot koskaan saa!

« Vastaus #12 : Tammikuu 27, 2010, 08:32:02 am »

Nojoo on se aika ärsyttävää.Tosin soittelenhan mä iteki ja jauhan paskaa samallai  Näyttää kieltä
tallennettu

"On Pohjolan hangissa meill' isänmaa
sen rannalla loimuta lietemme saa" Kiitos Sotaveteraaneille!
^^Jaxe^^
Sr. Member

« Vastaus #13 : Helmikuu 06, 2010, 23:10:11 pm »

Muutenkin todella mukavaa varmaan sille sen ystävälle kun kyseinen tyyppi hölöttää siitä jotain paskaa selän takana. Todella ystävän palvelus.
tallennettu

Elämä on lyhyt. Nauti siitä.
oikan
Hero Member

« Vastaus #14 : Helmikuu 07, 2010, 00:45:43 am »

tähän mennessä tänään ollu asiallisempaa settiä kuin ennen. meinas mennä leipurilla hölinäks taas, mut onneksi Jahnu nyt tajus palautteen? tai tuo vieras studiossa vaikuttaa?
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!