Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Heinäkuu 29, 2010, 20:18:11 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Löytyykö flipperi?
Tiedätkö tarpeettoman tai viallisen flipperin?
Kerro siitä meille,etsimme flipperille uuden omistajan.
Sähköpostia osoitteeseen flipperit@viheraho.com
51222 viestiä 6463 aihetta kirjoittanut 1058 jäsentä
Uusin jäsen: Pekka
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Viheraho.info
|-+  Kierrätys
| |-+  Kierrätys
| | |-+  Tramel Oy (ENT NEO-ACT Oy)tulee tuohon ( MOBO - Kierrätysmyymälä)
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 4 Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Tramel Oy (ENT NEO-ACT Oy)tulee tuohon ( MOBO - Kierrätysmyymälä)  (Luettu 3540 kertaa)
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« : Elokuu 07, 2009, 19:17:20 pm »

http://www.tramel.fi/

Jotain tuttuahan noissa kuvissa on  Huh Huh Huh Huh Huh

Sama meno jatkunee yritys vaihtuu.
Entiset työntekijät onkin jo sattuvasti pistetty pihalle ja uudet työntekijät ovatkin jo palkattu työhön.
Valtion tuella tietenkin. Nyt odottelemme Neo-Act Oy :n konkurssi ilmoitusta toiminnan jatkuessa uuden yrityksen nimellä ja turvalla.
Tämänkin toiminnan rahoittaa suurelta osin yhteiskunta.

tallennettu
JohnDoe
Hero Member

« Vastaus #1 : Elokuu 07, 2009, 19:41:27 pm »

Jotain tuttuahan noissa kuvissa on  Huh Huh Huh Huh Huh

Bongasin heti kaksikin mustavalkotelevisiota noista rullakoista. :O Asavisio toinen ja toisesta en ihan mene takuuseen. Myisivätköhän noita, jos kauniisti pyytäisi? Onko sulla vielä porttikielto tuonnekin?

ntiset työntekijät onkin jo sattuvasti pistetty pihalle ja uudet työntekijät ovatkin jo palkattu työhön.

Myös "mee *ttuun kuvaamasta" -jätkä potkittu pois?
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #2 : Elokuu 07, 2009, 19:48:48 pm »

Jotain tuttuahan noissa kuvissa on  Huh Huh Huh Huh Huh

Bongasin heti kaksikin mustavalkotelevisiota noista rullakoista. :O Asavisio toinen ja toisesta en ihan mene takuuseen. Myisivätköhän noita, jos kauniisti pyytäisi? Onko sulla vielä porttikielto tuonnekin?

Mee vittuun tyyppi on kyllä vielä tuossa myymälässä...
soita ja kysy noita telkkoja.siellä ne sateessa on.

Myös "mee *ttuun kuvaamasta" -jätkä potkittu pois?

Mee vittuun tyyppi on kyllä vielä tuossa myymälässä...
soita ja kysy noita telkkoja.siellä ne sateessa on.

entiset työntekijät onkin jo sattuvasti pistetty pihalle ja uudet työntekijät ovatkin jo palkattu työhön.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 08, 2009, 00:19:24 am kirjoittanut Viheraho » tallennettu
powermanian
Sr. Member

« Vastaus #3 : Elokuu 07, 2009, 19:58:55 pm »

Ei vittu mitä kierrätystä. Menkää nyt joku keräämään noi kansallisaarteet äkkiä pois tuolta.

Taidan ihan kiusallani soittaa tuonne puljuun ensi viikolla ja kysyä, että mitä meininkiä tuollainen on.
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #4 : Elokuu 07, 2009, 20:06:30 pm »

Ei vittu mitä kierrätystä. Menkää nyt joku keräämään noi kansallisaarteet äkkiä pois tuolta.

Taidan ihan kiusallani soittaa tuonne puljuun ensi viikolla ja kysyä, että mitä meininkiä tuollainen on.

tossahan noi on taivasalla mestarinkadulla.vartija siinä käy mutta ei kovin usein.
2 kaveria pitää olla et toinen nostaa aidan yli ja toinen ottaa vastaan.
tää on tämänpäivän kierrätystä tosiaan.
tramel Oy jatkaa neo-act Oy :n jalanjäljissä....
tallennettu
lammassaari
Sr. Member

« Vastaus #5 : Elokuu 07, 2009, 22:03:33 pm »

Eli toiminta jatkuu uudella nimellä. Ns uudet nimet jatkavat toimintaa. Pisti kanssa silmään tuo hieno mustavalkoinen tv, joita ei enää joka päivä näe, enää.

Mitään muuta muutosta ei sitten aiempaan olekkaan nähtävissä.

Tosin se Pasin saama porttikielto koski Neo Act oy:tä ei tätä. Tuolla voi siis asioida. Virnistää
tallennettu
JohnDoe
Hero Member

« Vastaus #6 : Elokuu 07, 2009, 23:01:34 pm »

Tosin se Pasin saama porttikielto koski Neo Act oy:tä ei tätä. Tuolla voi siis asioida. Virnistää

Toisaalta sama jätkä siellä myymässä tavaraa, joten saattaa edelleen käskeä suksimaan... Surullinen

ks. http://viheraho.com/youtube/video/NEO-ACT-OY.avi
tallennettu
powermanian
Sr. Member

« Vastaus #7 : Elokuu 08, 2009, 00:05:59 am »

En tiedä muista mutta mua vituttaa, että viimevuosituhannen laadukasta tekniikkaa pistetään lihoiksi noin vain. Oikeasti noilla Niukkasen kusipäillä ei ole mitään muuta kuin raha mielessä.

Jos noita laitteita televisioita myytäisiin testaamattomina esimerkiksi 50 sentin kappale hintaan niin yrityksen tuotto kasvaisi suuremmaksi kuin materiaali kierrätyksessä. Materiaali kierrätys on kaiken paha ja alku. Ihmiset kuvittelee, että materiaali kierrätys pelastaa maailman, mutta se on oikeasti vittumainen tekosyy. Nykyään ei ole rahallisesti ja ajallisesti järkevää korjata mitään tai tehdä tuotteesta pitkäikäistä. Mitä lyhyempi ikäinen tuote ja mitä nopeammin se päätyy niukkaselle niin parempi kaikkien kannalta.

Tässä nyt oikeasti tuntuu, että painetaan mahdollisen nopeasti huipulle ja loppuun asti.
tallennettu
pave
Vieras
« Vastaus #8 : Elokuu 08, 2009, 00:16:18 am »

En tiedä muista mutta mua vituttaa, että viimevuosituhannen laadukasta tekniikkaa pistetään lihoiksi noin vain. Oikeasti noilla Niukkasen kusipäillä ei ole mitään muuta kuin raha mielessä.

Jos noita laitteita televisioita myytäisiin testaamattomina esimerkiksi 50 sentin kappale hintaan niin yrityksen tuotto kasvaisi suuremmaksi kuin materiaali kierrätyksessä. Materiaali kierrätys on kaiken paha ja alku. Ihmiset kuvittelee, että materiaali kierrätys pelastaa maailman, mutta se on oikeasti vittumainen tekosyy. Nykyään ei ole rahallisesti ja ajallisesti järkevää korjata mitään tai tehdä tuotteesta pitkäikäistä. Mitä lyhyempi ikäinen tuote ja mitä nopeammin se päätyy niukkaselle niin parempi kaikkien kannalta.

Tässä nyt oikeasti tuntuu, että painetaan mahdollisen nopeasti huipulle ja loppuun asti.

.. olet harvinaisen OIKEASSA  Vihainen  .. jotain pitää tehdä .. ei tää voi kauaa toimia näin .. mä keräilin ihan uutta (paketissa olevaa kamaa) tänään .. ja prkl !!!! 2.8 GHz P4-läppäriä (varaosia oli, niin nyt tässä sunistelen ja sunnistelen mikkisoftan sivuilla .. päivityksiä .. kiintoja oli onneksi himassa .. et niitä tässä nyt pitää lähteä etsimään `jostain´.. ja monta muuta läppää .. sotkin mallit .. mut merkki oli samaa  Virnistää Virnistää  .. piti Pasille sitä fujitsua säätää)?? Et jo tällaisessa huomaa .. parivuotta vanhaa lentää toimivana materiaalikiertoon .... ei voi olla EI ja EI !!!!  Vihainen Vihainen   Huh
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #9 : Elokuu 08, 2009, 00:23:43 am »

Onkos kellään mahdollisuutta yhtiöärekisteristä vilkasta tarkemmin noita tietoja mitä noi oikeen on.
sosiaalinenyritys vai mikä toi kuvio nyt taas on.
hallituksen jäsenet yms.
tallennettu
olli_ol
Vieras
« Vastaus #10 : Elokuu 08, 2009, 08:29:02 am »

Itä-Suomi
Lahti
Mestarinkatu 14
15800 Lahti
P. 044-5333168

Eipä ole Lahti itäsuomea ja tuo numero tuossa on satu niukkaselle.
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #11 : Elokuu 10, 2009, 08:51:54 am »

http://www.tyollisyysportti.fi/valke/ajankohtaista/bussiretki_sosiaalisiin_yrityksi/

tallennettu
cpukamu
Hero Member

« Vastaus #12 : Elokuu 10, 2009, 21:26:11 pm »

Miten saadaan infon agentti solutettua tuolle retkelle mukaan?
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #13 : Elokuu 10, 2009, 22:14:06 pm »

olen jo kyselyn pistänyt mutta tuskinpa minua tuonne huolitaan.
on liian arkoja juttuja?
tallennettu
kuutamounelmat
Hero Member

« Vastaus #14 : Elokuu 11, 2009, 00:33:40 am »

juu markorepairs tai pasi tuommoiselle retkelle kuvaamaan.  Saataisiin muutkin tietää minkälaista touhua tuo on. Virnistää
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4 Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!