Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Heinäkuu 29, 2010, 20:17:43 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Viheraho.com
Muistathan tutustua myös Pasi Viherahon viralliseen sivustoon osoitteessa www.viheraho.com
51222 viestiä 6463 aihetta kirjoittanut 1058 jäsentä
Uusin jäsen: Pekka
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Viheraho.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Hae seuraa
| | |-+  Haetaan seuraa
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Haetaan seuraa  (Luettu 7350 kertaa)
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« Vastaus #45 : Maaliskuu 10, 2010, 06:48:36 am »

Pieni vastaveto vaikka tosissani kysynkin: Missä ovat kunnolliset naiset nykyään?

Eikös kunnon nainen osaa valehdella sujuvasti ja tietenkin hyödyntää kaikki mahdollisia palveluita mitä on tarjolla?
Nämähän on eräitä erittäin tärkeitä ominaisuuksia joilla pääsee eteenpäin....
tallennettu
kreku
Jr. Member
**

« Vastaus #46 : Maaliskuu 10, 2010, 07:52:38 am »

Se on kyllä murheellista, että nykyään on niin paljon epäluuloja miesten ja naisten välillä. Kauheen hankalaks on tuo pariutuminen menny, kuitenki yksi luonnollisimpia juttuja.
tallennettu
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« Vastaus #47 : Maaliskuu 10, 2010, 08:01:59 am »

Viisaat kertoo,että pohjimmiltaan kaikki ihmiset on samanlaisia.jos todellakin on näin ni maailma on muuttunut viime vuosikymmeninä todella todella paljon.
Pohdintoja voisi kirjoittaa kirjan verran,mutta tulisiko siitä kukaan hullua hurkaammaksi?

tallennettu
iina
Newbie
*

« Vastaus #48 : Huhtikuu 28, 2010, 21:04:46 pm »

Eikös kunnon nainen osaa valehdella sujuvasti ja tietenkin hyödyntää kaikki mahdollisia palveluita mitä on tarjolla?
[/quote]

Meillä tuo menee toisin päin!!! Ukko osaa huijata (mutta onneksi aina kertoo viim. parin päivän jälkeen) ja hyödyntää kyllä kaikki mitä musta irti saa, onnistuu aina jotenkin luikertelemaan kaikista yhteisistä laskuistakin, ruokakauppalaskua se ei ole maksanut koskaan, jätkä tienaa kuitenkin tonnin enemmän kuin mä! Ja en jaksa tapella kun mä tartten kuiteski sitä sapuskaa...
tallennettu
Bajari
Valvojat S

« Vastaus #49 : Toukokuu 17, 2010, 16:33:28 pm »

Meillä tuo menee toisin päin!!! Ukko osaa huijata (mutta onneksi aina kertoo viim. parin päivän jälkeen) ja hyödyntää kyllä kaikki mitä musta irti saa, onnistuu aina jotenkin luikertelemaan kaikista yhteisistä laskuistakin, ruokakauppalaskua se ei ole maksanut koskaan, jätkä tienaa kuitenkin tonnin enemmän kuin mä! Ja en jaksa tapella kun mä tartten kuiteski sitä sapuskaa...

Kierrätyshän on päivän sana, pätee varmaan parisuhteessakin. Eli kiertoon vaan tollanen KP.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2010, 18:39:19 pm kirjoittanut Bajari » tallennettu
Hankkija
Hero Member

« Vastaus #50 : Toukokuu 17, 2010, 18:15:14 pm »

Kierrätyshän on päivän sana, pätee varmaan parisuhteessakin. Eli kiertoon vaan tollanen KP.

Ottaakohan Tramel Oy:n MOBO kierrätysmyymälä vastaan? Virnistää
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!