Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Syyskuu 08, 2010, 16:00:31 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
PasiRadio
Muistathan tutustua myös radion viralliseen sivustoon osoitteessa www.pasiradio.com
53064 viestiä 6751 aihetta kirjoittanut 1138 jäsentä
Uusin jäsen: Ytimenmurskaaja
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Viheraho.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  PasiRadio
| | |-+  PasiRadio äänessä....
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 75 Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: PasiRadio äänessä....  (Luettu 70964 kertaa)
jeeppijaappi
Newbie
*

« Vastaus #1035 : Huhtikuu 01, 2010, 21:24:48 pm »

hyvin alko perkele 2 ekaa soittajaa ysivitosii.  mut pasiradio vissiin palveleee kaikkia. : ) ihanaa tasa-arvo ja rakkaus
tallennettu
jeeppijaappi
Newbie
*

« Vastaus #1036 : Huhtikuu 01, 2010, 23:21:50 pm »

Vihdoinki unelmani toteutu  mandy smithiiii  kiitoksia.  : )  ja samal tuloo mieleen  susta tehty dokkari : ) hyväää pääsiästä : D ja kiitoksia "känniavautuminen"
tallennettu
jeeppijaappi
Newbie
*

« Vastaus #1037 : Huhtikuu 02, 2010, 01:29:08 am »

iisisti nyt pasi. oo iloinen oot ysivitosten idoli. pitäiskö táputtaa : DDD kauheeta heroiluu yllytetää itsemurhiiin Hymyilee leveästi ai ai laita bailabaila musaaa ja  relaa BAsie
tallennettu
cpukamu
Hero Member

« Vastaus #1038 : Huhtikuu 02, 2010, 14:26:42 pm »

Alkoi vähän ahdistamaan kun olin yrittänyt soittaa pasiradioon 21-05 ja sitten viiden jälkeen tärppäs,
Pasi ei jaksanutkaan keskustella avaruuden ihmeistä ja samoihin aikoihin olisi ollut Venäläisen avaruusalus
Soyuzin on laukaisu Baikonurista Kazakstanista.
 Olisin kertonut kuinka kivoja YouTube filmejä on kansainväliseltä avaruusasemalta (4 kpl.) ja se ranskalaisen
tekemä englanniksi dubatut videot (2 kpl.).
 Mutta hei! jokaisessa ystävyydessä on näitä vastoinkäymisiä ja kunhan Pasi saa levättyä hän tulee
iloiseksi että me jaksamme olla mukana radio touhussa, itse en välttämättä jaksaisi kuten Pasi jaksaa...

Tässä aika jännä video sumussa lähtevästä Soyuzista http://www.youtube.com/watch?v=1jZD8rK-Q0s
On vissiin sellanen raketti että toimii joka säässä, toisin kuin sukkula. Osaatkos Pasi sanoa onko toi veturi
joka Soyuzisia ajaa lähtöalustalle oikea Venäläinen veturi vai mikä, se ainakin näyttää ihan samalta kuin
Amerikkalaiset diesel veturit.

NASA-teeveestä tätä lähtöä sai seurattua viime yönä, mutta hienoja kuvia voi katsella edelleen NASAn sivulta.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2010, 14:53:26 pm kirjoittanut cpukamu » tallennettu
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« Vastaus #1039 : Huhtikuu 02, 2010, 16:34:19 pm »

enpä muista moista.
no viina vie järjen eikös ole hienoa että joku tuo viinan vaarat esiin livenä jotta ihmiset osaavat olla varovaisia viinan suhteen.
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #1040 : Huhtikuu 02, 2010, 20:58:21 pm »

uusintana eilinen lähetys
tallennettu
Patte12345
Newbie
*

« Vastaus #1041 : Huhtikuu 02, 2010, 22:33:48 pm »

Siis ku mun pitää mennä tonne irkkiin ei tapahdu mitään?!
tallennettu
jeeppijaappi
Newbie
*

« Vastaus #1042 : Huhtikuu 09, 2010, 22:00:35 pm »

koska mun biisitoiveeni mandy smith kuuluu? vai skippasikko sen ja mun noin 2e meni ihan turhaan.... Itkee
tallennettu
jeeppijaappi
Newbie
*

« Vastaus #1043 : Huhtikuu 09, 2010, 22:06:09 pm »

kiitoksia mandy smithistä vaik meni 4tuntia odotellees omaaa toivettani.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 10, 2010, 02:17:34 am kirjoittanut jeeppijaappi » tallennettu
Kinnunen
Newbie
*

« Vastaus #1044 : Huhtikuu 09, 2010, 22:45:15 pm »

Hei paljos toi puhelu pasiradioon maksaa nytten? Nopeet vastaust kaipaan, ku tänää aattelin soittaa.
tallennettu
Weeder
Sr. Member

« Vastaus #1045 : Huhtikuu 10, 2010, 04:34:02 am »

Jos se pasi lukis nyt yv:t ni rahalla lähtisin seuraa radiota et saa alkoa tähän aikaan. Ja ollan nähty ennenki.. Ei viittis kävellä tonne turhaan???

EDIT: Ja ei siinä muuten mitn mut näköjään köyhän prepaidilta otetaan maksu vaikka ei viestiä pysty laittaakaan.. No, ens kerralla kävelen ni katotaan puhutaanko vaan köyhien puolesta turhaan...

EDITEDIT: Vastauksen haluisin tuohon ilmoitukseen et rahat meni vaikka viesti ei perille menny..?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 10, 2010, 05:25:26 am kirjoittanut Weeder » tallennettu
jormak
Hero Member

« Vastaus #1046 : Huhtikuu 10, 2010, 21:27:04 pm »

Pitkästä aikaa kuunnellut lähetyksiä niin täytyy sanoa että kohtuullisen asiallisesti Pasi hoitaa myös alkuohjelmasta tulevat nuorempien kuuntelijoiden soitot.
tallennettu

TV:stä tuttu Arto: Jormak on nyt sitten aikansa ydinasiasta mitään tietämättömänä nettimiliisinä nolanut itsensä enemmän kuin miliisitakinnapit kestää . .
Viheraho
Administrator

« Vastaus #1047 : Huhtikuu 12, 2010, 03:49:13 am »

Lähetysten aikana ei lueta maileja eikä vastailla henkilökohtaisiin numeroihin.
Saatika oteta vieraita vastaan.
mitä tulee siihen että joku ei lue ohjeita ja viesti ei tule perille siitä voi kukin katsoa peiliin.
Kaikki viestit pyritään lukemaan ja kaikki kappaleet pyritään soittamaan joko sitten vasta seuraavassa lähetyksessä mutta kikki kyllä huomiodaan.
Jos kappaletta ei ole niin sitten sitä ei vain ole.
98 % kappaleita on löydetty ainakin samalta laulajalta/esittäjältä.
joitain ei vain yksinkertaisesti löydy vaikka kuinka koittaisi niitä etsiä.
tallennettu
^^Jaxe^^
Sr. Member

« Vastaus #1048 : Huhtikuu 12, 2010, 11:10:30 am »

mitä tulee siihen että joku ei lue ohjeita ja viesti ei tule perille siitä voi kukin katsoa peiliin.
Kaikki viestit pyritään lukemaan ja kaikki kappaleet pyritään soittamaan joko sitten vasta seuraavassa lähetyksessä mutta kikki kyllä huomiodaan.
Jos kappaletta ei ole niin sitten sitä ei vain ole.
98 % kappaleita on löydetty ainakin samalta laulajalta/esittäjältä.
joitain ei vain yksinkertaisesti löydy vaikka kuinka koittaisi niitä etsiä.

Hienosti on musatoiveet toteutunut, ainakin omalta kohdaltani. Ainoat pari kertaa, miksi ei ole tekstarit tulleet ruuudulle saakka niin huomasin sellaisen, että jos sanassa on heittomerkki (') niin ei näy. Mutta olen jättänyt kyseisen merkin kylmästi pois niin ei ole ollut ongelmia.

Eikä tämä nyt niin vakavaa ole jos toivottua kappaletta ei löydy. Tärkein ajatushan on tukea radion toimintaa.
tallennettu

Elämä on lyhyt. Nauti siitä.
Viheraho
Administrator

« Vastaus #1049 : Huhtikuu 16, 2010, 03:15:41 am »

http://www.youtube.com/watch?v=LKFr7HnGEEo
tallennettu
Sivuja: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 75 Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!