PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA  (Luettu 364111 kertaa)

rroy

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 471
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #483 : Elokuu 05, 2017, 00:10:55 ap »
VERKKOKAUPPA.COM LAATUA

Tuo venttiilinkiinnitys on samanlainen Hondan moottoreissa, mistä tuo koko moottori on luultavasti kopioitu , mutta jousiprikan materiaali sattunut liika pehmeästä aineesta tehdyksi.

piiloturhapuro

  • Member
  • *
  • Viestejä: 34
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #484 : Elokuu 05, 2017, 06:31:34 ap »
verkkokauppa.com
ite tilasin polkupyörän mummo mallia ja punanen jopa renkaat on punaset olin tyytyväinen kotiin tuotuna maksoi 66e sentit päälle.kun katsoo mitä pyydetään vanhoista mummo mallin pyöristä niin edullinen ok rassi nyt niistä pyöristä jota ovat jotkut on tilanneet pyytävät 100e ks pyörästä

piiloturhapuro

  • Member
  • *
  • Viestejä: 34
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #485 : Elokuu 05, 2017, 06:47:55 ap »
pasi nyt kun olen päässyt puoleksi vuodeksi töihin niin olen tyhjennellyt eräitä paikkoja missä oli lukio nyt kun tänne rakennettiin uusi koulu olin siirtämässä upsia painoi ainakin 300kg pitää seurailla kun luulen ettei ikinä tule käyttöön kun on uusi koulu se vaan etten yksin kyllä saa sitä kyytiin pitää olla rockla jos hennoisivat antaa pois edellisen oli kuulemma vieneet jäte keskukseen kun kuulemma ei toiminut

piiloturhapuro

  • Member
  • *
  • Viestejä: 34
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #486 : Elokuu 05, 2017, 07:01:49 ap »
niin tuossa kun olit turussa oisit käynyt tekeen videot myynti mies jetrosta mutta ei kai se etes ois ollu paikalla,joo ihme kesä ollut sanon mutta luulen ettei kyllä tule lumikelejä vasta kun joulukuussa

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #487 : Elokuu 05, 2017, 09:11:35 ap »
VERKKOKAUPPA.COM LAATUA

Tuo venttiilinkiinnitys on samanlainen Hondan moottoreissa, mistä tuo koko moottori on luultavasti kopioitu , mutta jousiprikan materiaali sattunut liika pehmeästä aineesta tehdyksi.

vuorokautta ei tuo viritelmä kestänyt.
sellaista verkkokauppa.com laatua
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

rokkikukko78

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #488 : Elokuu 05, 2017, 11:59:34 ap »
Biltemasta saa aivan käyttökelpoisia hitsejä, sieltä ite ostin aikoinaan juurikin auton hitsaamiseen. Hyvin on kestänyt viitisen vuotta eikä ollut edes kallein malli. On maksanut itsensä takaisin kun ei ole tarvinnut viedä hitsattavaksi muualle.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #489 : Elokuu 05, 2017, 15:23:14 ip »
Biltemasta saa aivan käyttökelpoisia hitsejä, sieltä ite ostin aikoinaan juurikin auton hitsaamiseen. Hyvin on kestänyt viitisen vuotta eikä ollut edes kallein malli. On maksanut itsensä takaisin kun ei ole tarvinnut viedä hitsattavaksi muualle.

Mun tarttis vielä opetella hitsaamaan.
Missä hintaluokassa ne maksaa? En ole koskaan tullut kyseltyä
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X